Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Önskade mig en decoupage-sats i födelsepresent. Sambon åkte till färgaffären men de hade inget men kvinnan där sålde trälim + lack till...
Svar
6
· Visningar
4 059
Senast: pastejja
·
S
Fritid Funkar fållband på jeans? Nån som vet om fållband funkar på jeans eller är tyget för tjockt på något vis? Jag funderar på att klippa av...
Svar
3
· Visningar
2 712
Senast: soma
·
H
Fritid flytta tråden ifall den ligger fel men tag ej bort. På Veidec Festivalen som är kommade helg så har man chans att åka med i en sån...
Svar
5
· Visningar
968
Senast: jerseyko
·
Fritid Vi har hittat ett gäng med gamla dokument på vår vind, allt från brev till predikningar och recept mot "stenpassion" (receptet...
Svar
7
· Visningar
29 393
Senast: Niangi
·
Fritid Ska måla på en platt sten som ska ligga utomhus och undrar vad jag ska använda för färg? Den får gärna vara hysat billig och gå att få i...
Svar
10
· Visningar
39 950
Senast: Carolus
·
V
Fritid Jag har kommit över ett slags skrin, eller vad man ska kalla det. Jag är nyfiken på om någon kanske vet vad det har använts till...
Svar
12
· Visningar
1 169
Senast: Tjôta
·
M
Fritid Ja, som frågan lyder, var är de gamla potatisarna? Jag håller på att längta ihjäl mig efter potatis- och purjolökssoppa och till det kan...
Svar
13
· Visningar
1 300
Senast: MataHari
·
Fritid Vet ni vart man kan beställa det? Jag menar sånna som brukar sitta bak, längst uppe i tröjan. Där märket på tröjan brukar stå. Jag...
Svar
3
· Visningar
1 651
Fritid Jag har precis fyndat en skinnkappa modell trenchcoat i Tyskland, som jag fick till vrakpris eftersom det var sista exemplaret och jag...
Svar
16
· Visningar
7 899
Senast: Modett
·
Fritid Är det någon här som vet var man kan få tag på en provdocka med "flyttbara" tuttar? Har en med "fasta" tuttar:angel: men ska sy ett...
Svar
3
· Visningar
1 376
Senast: NiNi
·
Fritid Ja, vad heter sån här söm? :o
Svar
2
· Visningar
781
M
Fritid Hej! Hur man kan ta höbal in i stallet? :confused: Höbalet blinkar, men inget händer, när jag trycker enter eller space, vad ska jag göra???
Svar
2
· Visningar
982
Fritid Kikade i min kokbok nu då jag tänkte att jag skulle koka lite rabarbersaft iår. förra året gjorde jag saft som fick dra sig i en hink...
Svar
6
· Visningar
2 762
Senast: Mia_R
·
Fritid hittade en reklam i min brf tidning där man skulle få två st tapetprover gratis ~1 m! :bump: var in på sidan och jisses vad mycket det...
Svar
8
· Visningar
1 203
Senast: wtf
·
Fritid Nå, har ni auktionshandlat och var det verkligen ett fynd? Jag köpte mig en amerikakoffert i måndags, 30 kr, och om jag har tur luktar...
Svar
3
· Visningar
942
Senast: Luff
·
A
Fritid Är det någon här som kan förklara för mig hur man gör egna prisrosetter??
Svar
6
· Visningar
8 550
Senast: cili
·
Fritid Vad kan en sån här vara värd? jag vet att gamla mynt har nått värde, men vad och hur kan jag få reda på det? Om ingen här på...
Svar
2
· Visningar
805
Senast: MinIan
·
J
  • Låst
Fritid Hey, jag kan inte starta Stallets hemlighet>< Liksom jag kommer inte på huvudmenyn men såfort jag ska välja liksom själva saven jag...
Svar
4
· Visningar
2 867
Senast: Snurrfian
·
G
Fritid Dessa förbannade otyg :devil:. Nästan alla mina t-shirts/klänningar/whatever av viskos eller liknande, dyra som billiga, noppar sig...
Svar
4
· Visningar
1 689
Senast: ang
·
Fritid Finns det något smidigt sätt att färga sömmarna på ett klädesplagg? Har en röd tröja som har vita sömmar som jag skulle vilja få röda...
Svar
2
· Visningar
2 429
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Diarré
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp