Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Finns det något smidigt sätt att färga sömmarna på ett klädesplagg? Har en röd tröja som har vita sömmar som jag skulle vilja få röda...
Svar
2
· Visningar
2 430
Senast: MissFideli
·
Fritid www.ridingclub.com Är det nån som spelar? Är det kul?
Svar
3
· Visningar
1 274
Fritid en gång såg jag en helt underbar vask med otroligt vacker mosaik i, och sen har den idéen trillat vidare. Nu har jag kommit på att jag...
Svar
10
· Visningar
2 178
Senast: vindvissla
·
Fritid Jag älskar antikviteter (mycket passande eftersom jag bor i ett 150 år gammalt hus) och har således ett antal antika trämöbler...
Svar
3
· Visningar
11 419
Senast: Jillybean
·
Fritid Jag behöver en marmorskiva då jag ska ge mig i kast med att börja tillverka lite lyxigare chokladpraliner för eget bruk. Hur får jag tag...
Svar
4
· Visningar
1 069
Senast: Pallas
·
Fritid Nu har två avsnitt avverkats av Sommartorpet med Isabell Halling (?rätt) å en kille i stickad mössa. Kan bara säga att jag saaaaknar...
2
Svar
28
· Visningar
2 471
Senast: Pallas
·
Fritid Idiot-fråga säkert, men är längden på en husvagn detsamma som den sifferkombination som står efter märkesnamnet? Är, t. ex., en Polar...
Svar
11
· Visningar
11 599
J
Fritid Hej lägg in alla era hästspel! Häst&Ponny-Mitt Stuteri My Horse And Me Stallets hemlighet fullfart i stallet Fullfart i stallet 2...
Svar
16
· Visningar
5 009
Senast: maestro
·
T
Fritid Håller på att tröttna på detta nu - allt fryser i kylen. (Och nej, den är inte kallare inställd än vanligt för ett kylskåp...). Mjölken...
Svar
8
· Visningar
21 321
Senast: Soppan
·
Fritid Vi har just köpt oss en trissjolle från sjuttiotalet (?!) någongång. Centerbordet är av någon anledning inte på plats. Någon som vet hur...
Svar
9
· Visningar
5 688
Fritid Har idétorka. Någon som har tips på roliga cupcake toppings och fyllningar? Gjorde precis en hög med minicupcakes i citronsmak men...
Svar
2
· Visningar
1 472
Senast: Fjomp
·
Fritid Sambon fyller år i morgon och jag funderar på att köpa ett wii-spel i present. Men vad behöver man ha i början förutom själva konsollen...
Svar
5
· Visningar
998
Senast: Kaaarin
·
M
Fritid Japp håller på att städa lite nu inför sommaren och undrar nu vilket rengöringsmedel som ni tycker är bäst? :laugh: Har framförallt en...
Svar
5
· Visningar
1 971
Senast: Kimz0r
·
Fritid Kan man fortfarande det? Hur gör man i så fall, vem hyr ut containers? Vi har så mycket att rensa och röja och det börjar bli lite...
Svar
19
· Visningar
3 853
Senast: Lupin
·
S
Fritid Nu är det ju snart midsommar och tänkte dra i hop en nubbe sallad till festen, så ge mig era bästa recept. Tackar:):banana:
Svar
6
· Visningar
1 442
Senast: Sproti
·
S
Fritid var får man tag på dessa? Skall sätta upp myggnät i sovrumsfönstret. På G**nngården finns färdiga kit att köpa, men dom är dyra...
2
Svar
24
· Visningar
6 799
Senast: Sproti
·
C
Fritid hur F*N kommer man förbi denhär saken!! Jag har kämpat som en galning!!! Chappe som är i desperat behov av hjälp
Svar
3
· Visningar
961
Senast: Chloé
·
Fritid Och dagens projekt blev detta.. Först en tom och tråkig plats och ca 1½ timme till övers En snäll make Betongstenar och...
Svar
12
· Visningar
1 258
Senast: Minerva
·
Fritid Ja, kan man det, frysa rabarber alltså?? Fick med mig hem hur mycket rabarber från stallet idag som helst! Växte tydligen väldans bra...
Svar
6
· Visningar
1 842
Senast: Angua
·
S
Fritid En alldeles egentillverkad rullgardin av min mormors gamla broderade lakan. En trälist i toppen, en rundstav i botten. Fäst med tre spik...
Svar
10
· Visningar
1 188
Senast: mirrorgirl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp