Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Om man skulle vilja skaffa sig en pytteliten husvagn (lagom för två personer), av äldre årsmodell, vilka märken och modeller ska man...
Svar
12
· Visningar
8 118
Senast: tinna
·
P
Fritid Någon mer än jag som är helt såld? :D Tänkte jag skulle skaffa några fler spel i serien (har bara Spyro the Dragon och A Hero's...
Svar
11
· Visningar
1 227
Senast: Punkity
·
Fritid Finns ju en campingtråd men den är ju lite mer vigd åt tältning och campingplatser känns det som. Så jag startar upp en tråd där vi kan...
2 3
Svar
57
· Visningar
6 697
Senast: Apache
·
Fritid Hur har ni gjort med era gamla hästars stamtavlor? Funderar på hur jag ska göra min gamla älskades häst tavla. Vill att den ska ha...
Svar
9
· Visningar
1 226
Senast: Pia
·
Fritid Någon som har? Vi har ju så mycket krusbär, rabarber och vinbär (vit, röd och svart) i stugan, så jag tänkte försöka göra lite saft...
Svar
13
· Visningar
2 361
Senast: Prosit
·
B
Fritid Jag tänkte starta en tecknartråd. Jag ritar själv mycket både på datorn och förhand. Så jag tänkte att vi kunde ladda upp bilder som...
2
Svar
29
· Visningar
4 023
Senast: A-K.Eng
·
Fritid Hej! kanske det finns en sån tråd redan, men jag vill ha in rapporter om alla era projekt!! Vad håller ni på med nu eller har gjort...
Svar
11
· Visningar
6 149
Senast: Lusidor
·
Fritid Av tyg! Jag ville bara visa upp dem, jag är lite förälskad. :D
Svar
19
· Visningar
2 351
Senast: Shenzi
·
Fritid Vi diskuterar husbil, men ingen av oss har någon egentlig erfarenhet. Jag har haft husvagn en gång tidigare, i mitt förra förhållande...
Svar
8
· Visningar
1 524
Senast: pomelo
·
Fritid Nu åker vi snart till Norge och campar:banana:! Vad kan man laga för god, och enkel, mat? Vi kommer att ha med ett spritkök och ev. en...
Svar
12
· Visningar
5 845
Fritid Fattar inte riktigt hur man kan sälja ett stormkök utan att skicka med en bruksanvisning:crazy:? Eller är det bara jag som är...
Svar
3
· Visningar
6 148
I
Fritid Är jag den enda flugfiskaren här, eller är vi fler? :)
2
Svar
25
· Visningar
2 008
Senast: Irenes
·
L
Fritid Heej. Jag undrar om sidan horse world online är gratis.? Man kan säkert läsa de på sidan men ja hittar inte de. Endel säger att den...
Svar
8
· Visningar
2 042
Senast: Modig_Korn
·
Fritid Vad brukar ni göra för pyssel? Jag gör kort till mina nära och kära och ibland även små blomsterdekorationer. Fram med era dolda...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 432
Senast: Eulif
·
S
Fritid Jag vill göra vinbladsdolmar hemma men jag har ingen aning om hur jag ska få tag på vinblad i Uppsala. Vet någon var man kan köpa detta?
Svar
15
· Visningar
3 706
Senast: poli
·
Fritid Vad spelar ni för spel? Min sambo har ett xbox360 och jag har fått mig en ROSA kontroll :D Så nu måste ja ju börja spela.. Men...
2
Svar
36
· Visningar
2 312
Senast: Mabuse
·
Fritid Behöver stränga om min nylonsträngade gitarr men har upptäckt att detta med strängar är en hel djungel! :o Vad betyder low tension...
Svar
2
· Visningar
940
Senast: maria85
·
Fritid Kommer ni ihåg det där spelet som diskuterades mycket här. Det började med att man var i ett rum och skulle ta sig ut, lägga någon...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
5 255
Senast: wika
·
Fritid Hunden har haft prostata problem och har lämnat en del blodfläckar på sina lakan. Hunden i fråga har en egen säng, en dubbelvikt...
Svar
4
· Visningar
7 482
Senast: Tjôta
·
E
Fritid Kan man spela X-box360 spel på en vanlig X-boxkonsoll? Vad är det för skildnad eg. på 360 och den andra?
Svar
3
· Visningar
815
Senast: Baka_kun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp