Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Vi har för första året plockat lingon och känner oss nu som nybörjare på det området. Vad ska vi göra med dem? Hur förvarar man dem...
Svar
3
· Visningar
4 062
Fritid Går det att ersätta så? Samma mängd eller ökat/minskat? Det är till småkakor det gärller! :)
Svar
6
· Visningar
2 385
Fritid alltså... en undring så här på kvällskvisten... Går det tvätta en mopp i tvättmaskinen? Det borde ju gå bra? Fast plasten kanske...
Svar
9
· Visningar
12 536
Senast: movi
·
Fritid Fick för ett tag sen när jag hade tråkigt, en väldig lust att måla i en målarbok. Som när man var liten. Är fortfarande lite sugen...
2
Svar
26
· Visningar
11 143
Senast: Elina8
·
L
Fritid Jag funderar på att skaffa mig en brodyrmaskin, alltså av industrimodell. Skulle isf vilja ha en portabel, så jag skulle kunna ha med...
Svar
5
· Visningar
2 246
Senast: wtf
·
Fritid Var på ikea för en månad sen eller så och shoppade. När jag kom hem och byggde ihop min malmbyrå visade det sig att "överskivan" var...
Svar
7
· Visningar
4 994
Senast: MittNyaJag
·
E
Fritid Hej! Har hittat ett gammalt spel jag har suttit och spelat i några dagar nu :angel: Full fart i stallet2 Det jag undrar är hur man...
Svar
1
· Visningar
1 070
Senast: startpompe
·
Fritid Jag är helt galen i det och har rena fabriken för tillfället... Finns det nån annan bukare som är lika tokig???
2
Svar
21
· Visningar
2 196
Senast: Mysgrisen
·
Fritid Ja, gör det det? Skumgummidynorna är inte jättestora, men stora nog för att inte få plats i en normal tvättmaskin. Finns det något man...
Svar
5
· Visningar
11 180
Senast: vindvissla
·
Fritid Vi har 18 äppleträd som alla ger en massa frukt så nu är trädgården full av äpplen igen. Jag skulle vilja göra en god måltidsdryck av...
Svar
3
· Visningar
895
Senast: Soranto
·
Fritid Jodå, nu har Bettysmatte slagit till :D! Hon har nämligen köpt en gammal Combi Camp idag. Den är från -77, och behöver fixas till...
Svar
3
· Visningar
9 479
Senast: Pia
·
Fritid Funderar på att lämna in mina mattor på tvätt i höst. Så kallade älkta mattor i lite olika storlekar. Någon som har en aning om vad det...
Svar
7
· Visningar
4 218
Senast: honung
·
Fritid Tänkte ge mej ut och plocka nypon nu i höst, det finns mängder längs vägen till skolan och stallet! Och jag är barnsligt förtjust i...
Svar
1
· Visningar
821
Senast: sthu
·
  • Låst
Fritid Gillar du heminredning.... det gör uppenbarligen inte denna person som satte ut denna annons någonstans på nätet.... " Frun ska göra...
Svar
4
· Visningar
933
Senast: Snurrfian
·
Fritid ...vad det här är? *nyfiken*
Svar
8
· Visningar
897
Senast: Houdinie
·
Fritid jag bor i lägenhet med egen trappa o en liten uteplats. På trappan har jag haft flera krukor med växter. I en kruka har jag en...
Svar
2
· Visningar
1 121
Senast: Rebecka83
·
Fritid Jag har tänkt odla lite blåbär nästa år. Tänkte passa på att leta blomlådor redan nu ifall man kan hitta billiga såhär i slutet på...
Svar
4
· Visningar
1 306
Senast: Marna
·
Fritid HUR får jag bort det? Färgen har tyvärr torkat.
Svar
5
· Visningar
1 373
Senast: vindvissla
·
Fritid Jag ska skriva på raderna bredvid, alternativt vända dem så de är på andra hållet. Så det kan inte vara en jättelång text. Får gärna...
Svar
6
· Visningar
2 163
Senast: majola
·
Fritid Skulle vilja göra små figurer i cement. Har för mig att jag läst någonstans att man kan använda sådana formar man gör sandkakor av...
2
Svar
24
· Visningar
8 574
Senast: vindvissla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp