Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

E
Fritid Kan man spela X-box360 spel på en vanlig X-boxkonsoll? Vad är det för skildnad eg. på 360 och den andra?
Svar
3
· Visningar
818
Senast: Baka_kun
·
Fritid Funderar på att ha min fiskbensmönstrade platta silverkedja i morgon på middagen, men den är minst sagt rälig! Antar att det är...
Svar
9
· Visningar
28 203
Senast: Baka_kun
·
Fritid Jag är seriös! Det är ju så mysigt o sitta o spela Arvet från Rosemond Hill eller Häst & Ponny - Varsågod och rid. Vilka är era...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
17 322
Senast: Imnir
·
Fritid Går det att få tag på koks att elda med fortfarande. Hur funkar det? och är det någon här på forumet som fortfarande har minne av den...
Svar
4
· Visningar
2 250
Senast: Tjôta
·
Fritid Jag har en väldigt pysslig mamma och tycker att hennes verk borde visas upp för världen! Hon har en lång tid haft dille på att göra...
2
Svar
39
· Visningar
6 941
E
Fritid Jag är sugen på att skaffa mig en liten Buddha-staty, just för att jag tycker de är vackra. Men känns lite konstigt eftersom jag inte är...
Svar
6
· Visningar
1 101
Senast: johannea
·
Fritid Min kille är hos en gammal gubbe och hjälper han sälja ut massa prylar som han inte vill ha kvar.. och då har den gamla gubben en...
Svar
8
· Visningar
1 519
Senast: KungTulle
·
Fritid Är ni intresserade av det o hur lever ni? jag har ju i och med gård stor amöjligheter at göra som jag vill,och jag har under flera år...
2
Svar
23
· Visningar
4 130
Senast: Skumme
·
Fritid Tycker att det kunde vara kul med en campingtråd. Vi kan kanske ge varandra tips och råd om utrustning, campingplatser, etc? Vi är...
Svar
12
· Visningar
1 393
Senast: vego96
·
Fritid Jag skulle alltså behöva ha ihop två olika tygstycken (har ett par jättesköna byxor där fickorna envisas med att poppa upp så jag tänkte...
Svar
7
· Visningar
6 769
Fritid Att vi har silverfiskar i badrummet kan jag leva med. Det är ett äldre badrum och tids nog ska stammarna göras om. Men jag hittar...
2
Svar
38
· Visningar
21 024
Senast: Sammet
·
Fritid Rengör man ett tangentbord? :confused: Jag har den fula ovanan att äta vid datorn :angel: och givetvis faller det allt som oftast ner...
2
Svar
22
· Visningar
2 211
Senast: Raderad medlem 6459
·
O
Fritid Ohändig och med noll koll undrar jag om någon vet ett bra verktyg man kan klippa/ skära hård plast med? Plasten= botten på en...
Svar
11
· Visningar
11 319
Senast: Xzite
·
Fritid Jag har under de senaste dagarna hittat ett antal skumma baggar i mitt hem - på olika platser. Har sett dessa baggar tidigare år också...
Svar
3
· Visningar
6 077
Senast: Brandgul
·
Fritid Vi ska fixa till köket och då började jag fundera över kyl/frys. Har för mig att jag hört någonstans om någon som vaxade ytorna med...
Svar
6
· Visningar
3 906
Senast: ullo
·
J
Fritid hej hej! skulle behöva lite hjälp! har fastnat på spelet Horsez till Ps 2. det är när man är i monacco tror jag man är och där man ska...
Svar
3
· Visningar
1 099
Senast: cili
·
M
Fritid Har fått en STOR fet fläck på min DYRA vita tröja :crazy::crazy::crazy: Råkade sitta lite nära en whiteboard penna som hade locket av...
Svar
5
· Visningar
7 060
Senast: vippan
·
E
Fritid Vad det finns för hästspel till ps2? Om det änns finns några, men det hoppas jag på, thihi! Jaa, jag är hästtönt jag vet. Men det vore...
Svar
7
· Visningar
3 772
Fritid sitter och funderar på om jag ska köpa dataspelet ride eller inte.. Någon som har spelat det, är den bra? Är den prisvärd?
Svar
8
· Visningar
1 575
Senast: mirage_
·
Fritid Vi ska ut och campa i sommar och behöver ett spritkök! Vilket ska vi köpa? Vill inte spendera mer än nödvändigt eftersom jag misstänker...
Svar
3
· Visningar
1 197
Senast: Reykur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Resultat på HD-röntgen
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp