Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

  • Låst
IT & mobiler Det spökar lite här tror jag! För inte kan det väl vara mina bristande datorkunskaper som ger sig till känna..:angel: I vilket fall...
Svar
6
· Visningar
1 156
Senast: gern
·
IT & mobiler Kan man sitta där som offline? Alltså kan man logga in där utan att synas? eller jan i förstår
Svar
6
· Visningar
1 084
Senast: nidron
·
Fritid Jag har helt glömt bort vad den heter! Den ser ut ungefär som en tallkotte, rödbrun "taggig" utsida, precis som en kotte, vitt mjukt...
Svar
8
· Visningar
1 629
Senast: Låtta
·
Fritid Är ledig den här veckan och har bestämt mig för att städa vårt hus inifrån och ut - vi har 270 kvm boyta så det är en del... Tog...
Svar
4
· Visningar
955
Senast: Mimsan
·
IT & mobiler Och då säger datorn att jag ska stoppa i installationsskivan för att reparera det som inte behagar fungera. Men nu så har jag ingen...
Svar
2
· Visningar
819
Senast: Gnist
·
IT & mobiler Håller på att få psykbryt här nu på min dator. Det kommer inget ljud från den, har laddat hem drivrutinerna igen, kollat inställningarna...
Svar
4
· Visningar
2 146
Senast: Safira
·
Hemmet Alltså det här med radon... Vågar man bo i hus med radon? Jag och sambon är intresserade av ett hus som är till salu, men det...
Svar
6
· Visningar
2 525
Senast: malumbub
·
Hemmet Min far och mot skiljde sig för dryga året sedan och det stora sovrummet har inte blivit använt sedan dess. I påsk så ska jag vakta...
Svar
9
· Visningar
3 920
Senast: Crianza
·
Trädgård & Växter Jag vet att det står på påsarna men det är lite svårt och veta vad som är lämpligt just där man bor, (Luleå). På Atlasblommorna står...
Svar
1
· Visningar
782
Senast: johannea
·
O
Hemmet Nu är det dags för mig att inreda min lägenhet från noll. Den 1 april flyttar jag in :) och jag skulle så gärna vilja ha lite...
Svar
12
· Visningar
3 721
Senast: Agapi
·
  • Låst
Fritid Min andra tråd om The Sims ikväll, hm. Jag ska installera "Djurliv" men då kommer det här upp när jag ska installera: "Denna...
Svar
4
· Visningar
1 135
Senast: gern
·
IT & mobiler jag har nu sett att det finns stavningscheck på vista :D jag har så jävla bråttom när jag skriver så jag kastar jämt om bokstäverna. så...
Svar
5
· Visningar
955
Senast: Nominous
·
Hemmet ..Men jag behöver lite tips :D Jag hade tänkt lägga trätrall som golv istället för den kalla betongen, men problemet är att i somras...
Svar
1
· Visningar
1 069
Senast: _Sascha_
·
Trädgård & Växter som drivs med solcellsbatterier, finns det? Alltså ungefär som lyktorna man har i trädgården längs en gång eller vid en damm. Vad kan...
Svar
1
· Visningar
1 383
Senast: Basilika
·
T
IT & mobiler jag har gjort en byggnad i sketchup och nu skulle jag vilja kunna öppna den filen i photoshop men det går inte när jag försöker.. den...
Svar
5
· Visningar
1 363
Senast: moiran
·
Fritid Jag använder olivtvål med hög fetthalt, jättebra för händerna de torkar inte ut huden tycker jag. Men det är bara de att det sätter igen...
Svar
6
· Visningar
6 521
Senast: Winni
·
S
Hemmet I vår lägenhet är det sån taggig vägg som är vitmålad i vardagsrummet. På den högst upp, sitter en bord, ca 1,5 dm bred. Hur får jag...
Svar
11
· Visningar
5 486
Senast: Skumbananen
·
  • Låst
Hemmet Jag ska göra om rummet och letar i första hand tapeter. Om jag inte hittar några, kan jag då måla på befintliga tapeter? De är första...
Svar
6
· Visningar
2 241
Senast: Snurrfian
·
Trädgård & Växter Min orkidé, den trogna överlevaren, har chockat mig med att skaffa sig en liten bebis! Två dm upp på ursprungsstängeln som blommade för...
Svar
14
· Visningar
6 590
Senast: ullo
·
Fritid Helt plötsligt har vi myrinvasion hemma... inge kul! Så vad gör man? Ringer man anticimex får man bara en värdelös myrdosa, så jag...
Svar
11
· Visningar
4 624
Senast: vego96
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp