Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

D
IT & mobiler Jag är ute efter en digitalkamera i prisklassen max 3 500 kr. Det ska vara en kamera med talang för hästfotografering (ridbilder, där...
Svar
17
· Visningar
1 281
Senast: Irenes
·
IT & mobiler Jag har strul att få flash att fungera i firefox. Funkar utan problem i IE, men mozilla firefox påstår att det inte är installerat. Har...
Svar
2
· Visningar
724
Senast: Migo
·
IT & mobiler Är jag helt ute o seglar när jag envisas med att fortsätta köpa sådana? Jag är fumlig med händerna och tappar tyvärr mina kameror då och...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 750
Senast: BlackRose
·
IT & mobiler Jag har fått ett mail från avsändaren Madiiie i Göteborg med rubriken "Hej". Är det något som man vågar öppna? :crazy:
Svar
15
· Visningar
1 254
Senast: Modest
·
Trädgård & Växter Min mormor har ett citronträd som bara växer och växer på höjden, men det kommer ingen frukt? Någon som har något tips om vad som...
Svar
11
· Visningar
5 863
N
Hemmet Har just rensat ut ett rum i min lägenhet. Det har stått skrot där i minst 50 år.. väggar och tak är enormt skitiga. Fodren kring...
2
Svar
36
· Visningar
6 074
Senast: wtf
·
Hemmet igår fick jag hem min nya jättefina och dyra garderob =) glad i hågen började vi att skruva ihop den, med mycket tankeverksamhet och...
Svar
6
· Visningar
1 177
Senast: Eve
·
IT & mobiler Jag ska bränna ner mina bilder på DVD-skivor som kommer förvaras i bankfack. Skivor skall alltså inhandlas, men vilken sort ska man ha...
Svar
10
· Visningar
1 411
Senast: Kuckeliku
·
IT & mobiler som pappsen haft till sin analoga Minolta systemkamera i sin ungdom. Tyvärr är kameran borta.. Jag är ett omoget blåbär på sånt här...
Svar
12
· Visningar
1 236
Senast: Irenes
·
IT & mobiler Hur lång tid tar det att ladda upp en lap första gången? Laddningslampan som först lös orange lyser nu grön efter 30minuters...
Svar
4
· Visningar
889
Senast: Lava
·
K
IT & mobiler styling på blogg. okej ja är en tönt. men ja blir så arg för ja inte fattar ett skit. Ingen lyckas förklara för mig hur man gör om...
Svar
7
· Visningar
1 110
Senast: HeRomer
·
S
Hemmet Vi har äntligen fått en lägenhet! En jättegullig 48 kvm. ÅH så kul!!! Dessutom bra mycket billigare än vi hade tänkt oss!:banana...
2
Svar
23
· Visningar
2 264
Senast: GotAsecret
·
IT & mobiler Jag får inte min avatar att röra sig?? Någon som kan säga hur man ska göra så den rör sig när man har laddat upp den?
2
Svar
27
· Visningar
1 826
Senast: LSD547
·
IT & mobiler När tror ni det blir? 450D har väl kommit ut nu? Vet som inte vilka sidor man ska hålla utkik på heller... nån som har några tips?
Svar
3
· Visningar
922
Senast: Irenes
·
Hemmet Hur blir jag av med det???? Har kakel o klinkers i badrummet och lagt på en "tjusig" (=vanlig) badrumsmatta med gummiklädd botten. Och...
Svar
3
· Visningar
1 960
Senast: Yrrol69
·
R
IT & mobiler Hur sparar man denna bilden så att man kan sätta in den i ett dokument. Det är diagrammet på sidan som jag vill ha...
Svar
9
· Visningar
1 062
Senast: meodeo
·
Hemmet Finns det några flashiga vinställ som man kan sätta upp så att man har vinet på väggen? Helst stående, så de inte sticker ut så mycket...
Svar
6
· Visningar
1 486
Senast: Farao
·
T
IT & mobiler Det här kanske är en dum fråga. Men jag vet inte hur jag ska göra om jag vill lägga in ett filmklipp från t.ex youtube i mitt...
Svar
4
· Visningar
1 061
Senast: aiquen
·
IT & mobiler är det nån som har dem eller vet hur man kan hitta dem?? vill annvända dem på en profil på ett forum. gärna i typ wordformat så de går...
Svar
5
· Visningar
23 241
Senast: Nominous
·
Hemmet Ja nu när sommaren börjar närma sig och vi numera bor i ett radhus och således har en alldeles egen uteplats (jag hade lätt vunnit en...
Svar
7
· Visningar
4 111
Senast: HannaZ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp