Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Ja vi håller ju då på att göra om mitt rum... Mamma har ungefär 100000 idéer och blir mkt sårad när jag ratar många av dem :angel: Den...
Svar
18
· Visningar
2 260
Senast: Chili
·
IT & mobiler Kan man radera ord som ploppar upp i sökrutor (google, blocket osv), som namn, mailadress etc?
Svar
2
· Visningar
1 200
Senast: meodeo
·
T
Hemmet Håller på och gör en liten ansiktslyftning av vårt kök men kan inte riktigt besluta mig för vad jag ska göra med väggarna. Idag är...
Svar
11
· Visningar
6 498
Senast: trip
·
Hemmet Vårt vardagsrum är i desperat behov av ommålning och jag har beslutat mig för att ta tag i det så fort det blir varmt nog ute att man...
Svar
7
· Visningar
1 728
Trädgård & Växter Jag har en rosenbuske framför huset som vi planterade förra sommaren. Den växte redan då rätt mkt och blev fin. Sen vissnade blommorna...
Svar
4
· Visningar
3 977
Senast: voltis
·
IT & mobiler Hjälp jag har fått ett virus som hetter "Malware Alarm"! Hur blir jag av med den??
Svar
2
· Visningar
725
Senast: karindk60
·
Fritid har en tygsoffa som det är kemtvätt på.. den är ljusgrå och jag har hund så nu börjar den se lite skitig ut :angel: provade att lägga...
Svar
4
· Visningar
1 026
Senast: wtf
·
J
Trädgård & Växter Vi har skissat på ett förslag för att återuppbygga vår trädgård, demolerat av två vovvar:crazy: P g a ekonomin kan vi inte...
Svar
8
· Visningar
1 257
Senast: Modig_Korn
·
Trädgård & Växter Har just nu ett överskott av den sällsynt tåliga växten Aegopodium podagraria och därför skänker jag nu bort det jag hittar av den...
Svar
6
· Visningar
1 512
Senast: Snurrfian
·
C
Fritid Vet inte riktigt vart tråden passar in, men flytta den gärna annars! Nu har jag bestämt mig för att skriva en bok istället för att...
Svar
12
· Visningar
1 233
IT & mobiler Jag är ute efter en enkel kompaktkamera som fungerar bra att ha med sig och ta enklare bilder med (alltså inte fotografiskt mästerliga...
Svar
3
· Visningar
976
Senast: Irenes
·
IT & mobiler Jag har ett långt dokument (42 sidor). Alla dessa sidor ska vara numrerade FÖRUTOM de sex första. Hur får jag till detta? Jag har...
Svar
1
· Visningar
831
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler HUR kan jag konvertera m2ts fil till ett mer "vanligt" filformat? Går det?
Svar
2
· Visningar
1 736
Senast: malinsky
·
IT & mobiler Snälla, säg att det inte bara är jag som inte kan logga in där ikväll?? *sliter mitt hår, jag vill blogga!* :angel:
Svar
19
· Visningar
1 533
Senast: nilema
·
Hemmet Jag blir så trött på det här. Huset jag bor i har små fyrkantiga rum med två fönster och två dörrar i två av rummen samt köket. Med...
2 3
Svar
48
· Visningar
9 677
Senast: åke
·
M
Wma
IT & mobiler Letat nu ett bra tag om hjälp. Laddat ned en låt i wma-format, men media player vill inte spela den [fel uppstod]. Försökt att...
Svar
1
· Visningar
791
Senast: meodeo
·
Hemmet jag kräks på mitt opersonliga, omysiga sovrum... HJÄLP, vet att det finns väldigt duktiga människor här inne! Vill ha kvar sängen...
2
Svar
37
· Visningar
3 448
Senast: Sar
·
Hemmet Jag har snart lite pengar på mitt konto som jag tänkte lägga på att få ordning på mitt sovrum. Det som ska köpas är gardiner...
Svar
2
· Visningar
1 351
Senast: Sar
·
S
IT & mobiler Vi har lite problem med en av datorerna hemma. Det är alla ikonerna på skrivbordet. För det första är alla markerade (blåa) och sen kan...
Svar
5
· Visningar
1 320
Senast: Skuggabaldur
·
Hemmet Det här är långsökt som tusan, men finns det någon här som har IKEA:s vita Tundragolv hemma? Har spanat på det golvet ett bra tag nu...
Svar
18
· Visningar
13 026
Senast: Tassetass
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp