Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

E
IT & mobiler hur ändrar man radavstånd i word? :bow:
Svar
4
· Visningar
2 210
Senast: C_V_B
·
IT & mobiler hur ska jag få fram det? Startmenyn, kl och det där är borta. har väl tryckt på nåt. sitter vid en laptop
Svar
3
· Visningar
1 259
Senast: Elftor
·
IT & mobiler Kan man spara ner filer därifrån? Kanske bättre att fråga på data iof.. Moderator får protestera iaf!! Bara måste ha in Björne på...
Svar
9
· Visningar
1 661
Senast: Netted
·
IT & mobiler Nu är det så att jag tydligen har tappat bort min laddare till batteriet till min Canon Ixus 70 så måste köpa en ny och det skiljer ju...
Svar
6
· Visningar
1 003
Senast: Pazuzu
·
Z
IT & mobiler Råkade av misstag radera ett medelande i outlook express finns det något sätt att få tillbaka det?
Svar
3
· Visningar
763
Senast: åke
·
IT & mobiler Hur ska jag kunna förklara det här nu då? :crazy: Vad jag vill veta är hur man bär sig åt för att posta en länk utan att hela...
Svar
3
· Visningar
899
Senast: panaccea
·
IT & mobiler Jag har precis gjort klart en film i Windows moviemaker när programmet hänger sig och jag får stänga av det. När jag sätter på det igen...
Svar
2
· Visningar
986
Senast: replica
·
IT & mobiler Jag har brännt massor av DVD utan problem, plötsligt funkar inte en viss sorts skivor. Jag har använt exakt likadana tidigare utan...
Svar
5
· Visningar
1 136
Senast: Baka_kun
·
W
IT & mobiler Japp, startar nu upp en ny tråd då den andra försvann. Behöver alltså hjälp med att göra kanterna runtom foton typ "suddiga"...
Svar
15
· Visningar
6 821
Senast: Saybia
·
IT & mobiler Har bytt mail, och därför också msn-adress. Är alla mina roliga animerade bilder borta, eller finns de gömda i någon fil i datorn...
Svar
2
· Visningar
4 639
Senast: Attjoo
·
S
Msn
IT & mobiler Hur och var kan man söka efter personer på Msn om man inte har någon mailadress? Och hur byter jag lösenord? Tacksam för svar:)
Svar
2
· Visningar
1 181
Senast: Attjoo
·
I
IT & mobiler Om man lagt ikonerna lite huller om buller på skrivborden som man vill ha dom, hur gör man så att dom stannar där? när man stängt av...
Svar
3
· Visningar
815
Senast: Idi_oten
·
IT & mobiler Ni som använder digitalkameror till att fota hästar eller annat, vilken kamera har ni? Och vilken kamera tycker ni är bäst, enklast...
2
Svar
26
· Visningar
2 371
Senast: Kuckeliku
·
IT & mobiler Varför har alla bärbara datorer nuförtiden en spegelblank skärm? Jag tycker att det verkar fruktansvärt opraktiskt! Det blir ju massor...
2
Svar
21
· Visningar
2 312
Senast: Messy
·
C
IT & mobiler Helt plötsligt blev min dator jätteseg. För kanske 15 minuter sen var den helt normal, men nu tar det lååång tid för sidor att öppnas...
Svar
2
· Visningar
799
Senast: Erika_90
·
C
IT & mobiler Jag får väldigt otrevliga spam på mitt jobb. De har kidnappat min egen e-mailadress så det ser ut som om det är jag själv som skickar...
Svar
8
· Visningar
1 133
Senast: Cernika
·
IT & mobiler Har sökt efter trådar om detta men inget funnit. Upplys mig. Varför ska man ha det, vad gör man där och HUR gör man? Jag har...
Svar
10
· Visningar
1 374
IT & mobiler Jag har råkat stänga av Javascriptfunktionen, hur sätter jag på den igen?! Jag har Vista skall jag väll tillägga oxå.
Svar
1
· Visningar
690
Senast: nidron
·
IT & mobiler kan man inte "skapa" ett dokument i det programet??? ellerär jag dum! hur gör man om man vill ha en pdf-fil då??
Svar
3
· Visningar
819
Senast: mag
·
IT & mobiler Kan jag göra om .mkv filer till .avi på enkelt sätt? Eller till något annat filformat som en normal dvd-spelare klarar? Ja, jag vet...
Svar
1
· Visningar
1 317
Senast: Stalker
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp