Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Ok, tramstråd. Jag kom nyss på att man kan få fram massa tecken om man håller in Altknappen samtidigt som man slår några siffror på...
Svar
3
· Visningar
1 146
Senast: Stalker
·
IT & mobiler När det kommer upp följande meddelande på en i övrigt svart skärm: Ett diskläsningsfel har uppstått. Tryck ner Ctrl+Alt+Delete för...
Svar
12
· Visningar
2 580
Senast: Bansan
·
IT & mobiler min dator hängde sig, nu när den startar så är alltingt upp och nervänt och spegelvänt. Rör jag musen åt höger flyttar den vänster, upp...
Svar
2
· Visningar
785
Senast: MalanMjöl
·
IT & mobiler Har länge varit sugen på att ta upp dataspelande igen, men nörd som jag är så vill ju jag ha gamla spel :p Men är mitt enda hopp tradera...
2
Svar
28
· Visningar
2 178
Senast: Hero
·
V
IT & mobiler Jag är långt ifrån proffsfotograf men nu vill de köpa bild. Har eget företag så det är inget problem mer än att jag ogärna ger ut dem...
Svar
10
· Visningar
1 233
Senast: Blueberry
·
IT & mobiler Jag sitter nu vid en annan dator. Grejen är den att jag har en jätte liten text. Jag ser knappt vad det står på buke, blocket ect. Vart...
Svar
13
· Visningar
1 236
Senast: åke
·
U
IT & mobiler har Windows Movie Maker och har gjort några filmer jag skulle villja lägga upp på nätet. Ni som kan hur gör man det? alltså jag har ju...
Svar
1
· Visningar
782
Senast: movi
·
F
IT & mobiler Hur kan man hitta tävlingsresultat från en viss ryttare genom att söka på internet?
Svar
3
· Visningar
1 133
Senast: Jezzie
·
IT & mobiler Jag undrar vart jag snabbt och billigt får tag på PageMaker? Jag har det på jobbet och har skickat en fil hem via mejl. Nu kan jag inte...
Svar
1
· Visningar
629
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler Efter en total hårddiskkrasch är min dator på noll :crazy: ..ett mindre problem är att ljudet har försvunnit. Det finns en liten...
Svar
10
· Visningar
1 398
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler Jag är på jakt efter en ny digitalkamera. Har en gammal olympus som är totalt värdelös, den tar suddiga kort och fullkomligt ÄTER...
Svar
16
· Visningar
1 346
Senast: Prosit
·
IT & mobiler det har blivit "helskärm". hur får man bort?!
Svar
5
· Visningar
786
Senast: Nikkis
·
H
IT & mobiler Hur får man fram ett "franskt" C med en liten svans under sig på datorn. Har letat överallt men hittar ingenting:confused: Tack (eller...
Svar
16
· Visningar
8 044
Senast: nidron
·
IT & mobiler Idag har ju i stort sett alla som har internet även MSN och hos många står datorn och MSN på i stort sett hela dygnet. MSN är för mig...
Svar
15
· Visningar
1 373
Senast: gulkiwi
·
IT & mobiler Vi har skrammlat igång sonens gamla dator så han kan surfa lite på nätet. Men döm om ´min förvåning då jag inte hittar E et. Alltså det...
Svar
6
· Visningar
1 069
Senast: åke
·
IT & mobiler Fattar nada hur man använder det. Kan ni inte skriva lite grundläggande tips, för hur det funkar? vilka verktyg som är bra osv. Om det...
Svar
2
· Visningar
783
Senast: Kuckeliku
·
IT & mobiler Mitt Firefox är jätteknäpp, när jag går in på vissa sidor kommer det upp en dialogruta där det står att det har uppstått problem och...
Svar
8
· Visningar
2 496
Senast: Sharpless
·
P
IT & mobiler hur gör man det? det enda jag hittar är hur man räknar alla ord men jag vill räkna alla tecken i ett dokument, alltså inklusive...
Svar
9
· Visningar
2 754
Senast: trudilutt
·
A
IT & mobiler va ska jag som vill främst fota hästar både hemma o på tävling ha för digital systemkamera? va för objektiv? har aldrig haft...
2
Svar
21
· Visningar
2 261
Senast: Madick
·
R
IT & mobiler kan man spela region 1 dvder i datorn?
Svar
1
· Visningar
744
Senast: Stalker
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp