Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

  • Låst
IT & mobiler Finns det några nedladdningsbara program som är bra? Eller ska man satsa på att köpa sig ett program istället? Ska bara bygga på...
Svar
1
· Visningar
1 308
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Min laptop beter sig något underligt. Jag inbillar mig att när jag sätter armbågen mot den vänstra nedersta kanten på datorn, så börjar...
Svar
3
· Visningar
691
Senast: Casteloro
·
S
IT & mobiler När jag trycker ner pil tangenten till vänster så blir det ett h. Tar jag den till höger så blir det ett n hur får jag till baka...
Svar
13
· Visningar
1 148
Senast: Skydark
·
S
IT & mobiler Hur gör man för att låsa skärmsläckaren? Jag har hittat runtat mm. Där står det "kräv lösen för att återvända" men vart skriver man in...
Svar
2
· Visningar
1 065
Senast: Stalker
·
I
  • Låst
IT & mobiler Jag har en film som är en IFO-fil. Men jag skulle vilja ha den i ett annat format så att jag kan ladda upp den på ställen som...
Svar
3
· Visningar
984
Senast: Ragatan
·
L
  • Låst
IT & mobiler Vad har ni för kameror? Är dom bra? Brukar ni fota hästar? Beskriv era kameror och vad ni har dom till, skriv även vilken modell...
2
Svar
20
· Visningar
1 924
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Hur får man tillbaka det, någon som vet?? :confused: :cry:
Svar
3
· Visningar
954
Senast: Elftor
·
IT & mobiler :D Jag vet att det finns en del hemsidor om detta, men jag söker efter böcker som helst är på svenska och lätta och förstå. Ibland...
Svar
2
· Visningar
811
Senast: nidron
·
IT & mobiler Jag hämtade hem ett skolarbete från en bifogad fil från Hotmail. Skrev och hade mig på det dokumentet i flera timmar. Sparade fler...
Svar
4
· Visningar
1 136
Senast: eliis
·
IT & mobiler Efter en timme i tel med Dell sa har jag lyckats installera mitt svenska tangentbord pa min irlandska dator... men datorn tror...
Svar
9
· Visningar
3 137
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler Som rubriken lyder, DVD-spelaren på min dator beter sig inte riktigt som den ska när man stoppar i en DVD-skiva. Ljudet knäpper och...
Svar
13
· Visningar
956
Senast: Riley
·
IT & mobiler har kollat på tre olika, men behöver er hjälp för att välja.. Jag ska i första hand fota djur (hästar, hundar, katter. både stilla...
Svar
8
· Visningar
1 190
Senast: flugskit
·
K
IT & mobiler Jag drunknar i papperslappar och det bara snurrar i huvudet av allt jag måste komma ihåg. Jag skulle vilja ha ett resurssnålt program...
Svar
7
· Visningar
1 058
Senast: Kimz0r
·
IT & mobiler Kan man göra det på något enkelt sätt? (Och nej, det handlar inte om kommersiella filmer. ;))
Svar
3
· Visningar
907
Senast: Gnist
·
IT & mobiler Ni som har t ex bärbara datorer med nätverkskort för trådlösa nätverk - har ni nåt program som sköter just bara det trådlösa...
Svar
4
· Visningar
877
Senast: Prosit
·
IT & mobiler http://www.killsometime.com/games/Game.asp?ID=404 själv har jag som snabbast fått 7.063 sek...
2
Svar
20
· Visningar
1 690
Senast: Elftor
·
S
IT & mobiler Så man kan se film på tv:n istället för att sitta framför datorn, vad behövs för sladd? //Silverstol
Svar
15
· Visningar
4 112
W
  • Låst
IT & mobiler Du som gillar att fotografera dina hästar, vilken kamera föreslår du att jag skall köpa. Vill ha en enkel, lätt skött kamera men som...
Svar
3
· Visningar
795
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Jag är usel på sånt här. Hemma har vi segt modem och gammal dator Datorn ska vi förhoppningsvis byta när vi får råd. Den enda...
Svar
5
· Visningar
1 154
Senast: superbusan
·
IT & mobiler http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=14791&a=213287 Spelade det för en tidsedan (var 100% beroende), sedan hade jag en paus och idag...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 093
Senast: Madame_MS
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp