Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Nu när vårsolen skiner allt oftare börjar jag inse hur extremt skitiga mina fönster är. Det vore roligt att kunna se ut utan att behöva...
Svar
18
· Visningar
4 946
Senast: Jillybean
·
Hemmet Jag fick mitt sovrum omtapetserat för drygt ett år sedan pga massiva fettfläckar. Nu har de fläckarna brutit igenom den nya tapeten och...
Svar
10
· Visningar
8 952
Senast: Summercloud
·
Hemmet Stod idag när jag diskade och funderade över hur ofta man ska byta eller hur ofta man gör det med disktrasan. Så hur gör ni?
2
Svar
33
· Visningar
2 921
Hemmet Jag har ett fönster som jag vill göra "ogenomsynligt". Att ha nere persiennen hela tiden är inte ett alternativ pga klåfingriga katter...
Svar
11
· Visningar
2 227
Senast: cili
·
Hemmet Hur gör man för att bleka vittvätt? Har massor med fd. vita handdukar som ådragit sig gråa missfärgningar då någon efter att ha tvättat...
Svar
13
· Visningar
22 927
Senast: __Jeanette
·
H
Hemmet hur gör ni med städningen,städar ni hela huset samma dag eller delar ni upp städningen på fler dagar? eftersom jag har fibromyalgi...
Svar
13
· Visningar
1 082
Senast: hegg
·
Hemmet Eller, ja, jag bränner inte gröten. Men hur jag än rör och står i, så får jag ett brunt äckligt lager i botten på grytan när gröten är...
2
Svar
29
· Visningar
16 596
Senast: Luff
·
S
Hemmet Jag har påsklov... (döda mig inte :D) så jag startade ett litet renoveringsprojekt jag har haft på lager någon månad. Fick en helt...
Svar
13
· Visningar
1 171
Senast: soma
·
Hemmet Jag letar efter hyllor som är ca 50-60 cm långa. Absolut inte mer än 60 cm. Inte alltför tjock och de ska vara i alla fall 19-20 cm...
Svar
5
· Visningar
1 079
Senast: Tassetass
·
Hemmet Jag råkade riva ner en flaska nagellack på badrumsgolvet för ett tag sen. Givetvis gick flaskan sönder och skapade en stor, mörkt vinröd...
Svar
3
· Visningar
13 803
Senast: aysha
·
Hemmet Detta är ingen annons, bara en undran! Jag ska ju flytta från min älskade lägenhet och den nya är inte i samma stil. Har mina...
2
Svar
24
· Visningar
2 236
Senast: MissFideli
·
Hemmet Har fått för mig att jag vill måla om väggarna i hallen.. Dock ej vitt! Golvet är valnötsfärgat laminat,mattan går i beige och...
Svar
9
· Visningar
1 030
Senast: pastejja
·
Hemmet Vad räknar man med för livslängd ungefär på ett betongtak?
Svar
1
· Visningar
763
Senast: mimmipigg
·
Hemmet Jag och min sambo ska titta på ett hus den 14:e. Det är egentligen inte direkt vad vi söker, men eftersom det är så billigt så är vi...
Svar
12
· Visningar
1 669
Senast: Brandgul
·
Hemmet Ja, hur stort bör ett barnrum vara, om vi räknar med att ett barn/ungdom upp till kanske 11-13 år ska bo där? Säng, skrivbord och...
Svar
7
· Visningar
12 982
Senast: Sar
·
Hemmet Letar efter en snygg sängram,problemet är att sängen är 160,och alla har inte den storleken... Vad har ni för ramar,nån som har något...
Svar
5
· Visningar
2 051
Senast: Sar
·
M
Hemmet lägg in bilder från era små ettor :) eller bara tips på hur man klarar sig med så liten yta. gärna tips på bra förvarig osv..
Svar
13
· Visningar
14 792
Senast: MalinArnells
·
P
Hemmet Nu är det dags för att pynta bostaden med vårgrejer. Hiva in lite bilder så fixar vi ihop en inspirationstråd! Ska själv iväg på...
Svar
2
· Visningar
787
Senast: Generalen
·
Hemmet Jag undrar enbart... Kan man ställa Kosta Boda glas i diskmaskinen? I flera år har jag och min man fått glas,snapsglas,skålar och...
Svar
7
· Visningar
19 007
Senast: Luff
·
L
Hemmet Har ett problem med min industrisymaskin. Hade sytt (hur mycket som helst typ) utan att ändra någon inställning på maskinen och jag har...
Svar
4
· Visningar
1 024
Senast: Lena2005
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundhantering
  • Resultat på HD-röntgen
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp