Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

R
Hemmet Jag har ett klickgolv som jag inte riktigt gillar. Det är ekfärgat.. modell billigare.. Kan man måla det? Funkar det ens? Vilken färg...
Svar
2
· Visningar
6 026
Senast: Villasukka
·
Hemmet Jag undrar vad som är bäst att använda när man ska rengöra parkettgolv. Är vatten tillåtet överhuvudtaget egentligen? Har läst...
Svar
1
· Visningar
7 608
Senast: Villasukka
·
Hemmet Vi är ett gäng tjejer som träffas var tredje vecka & har junta. Inte så mycket syende men desto mer skvaller :) Innan & under allt...
Svar
3
· Visningar
993
Senast: trudilutt
·
Svar
4
· Visningar
1 003
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Håller som bäst på att måla om i duschen. Grundfärgen är vit. Och nu står jag och funderar på hur jag ska måla snygga mönster. Vi hade...
Svar
3
· Visningar
1 128
Hemmet Möblerna på bild är inte våra... det enda vi har förrutom en massa gamla slitna möbler är denna grupp med svarta dynor till: Som ni...
Svar
10
· Visningar
11 326
Senast: Mammadutt
·
Hemmet Jag har nu påbörjat ett litet projekt. Problemet är att jag inte vet hur slutresultatet ska bli. Bara "isärplockad" Tyget på...
Svar
12
· Visningar
1 240
Senast: Zizzy
·
Hemmet Hur får jag bort de mörka märken som blivit i den vita plasten som besticken ligger i? Besticklådan befinner sig i en husvagn som ska...
Svar
3
· Visningar
1 455
S
Hemmet Jag ska sätta upp en gardin i ett fönster i en trappa. Fönstret sitter högt upp och nära en vertikal vägg (fattar ni :confused:). De...
Svar
12
· Visningar
2 509
S
Hemmet Håller på med att klä om möbler. Tror att tyget kallas alcantara eller något liknande. Det är en moccaimitation, 20% bomull o. 80%...
Svar
2
· Visningar
732
Senast: stamp
·
Hemmet Eftersom jag är hemma sjuk och är dödsuttråkad, så tänkte jag starta den här tråden där vi kan visa upp detaljbilder från våra boenden...
Svar
7
· Visningar
1 050
Senast: Winni
·
K
Hemmet Såna där vanliga, standard vita, lösa garderober som står i vart och vartannat hem, stall och garage. Finns det lite snyggare dörrar som...
Svar
10
· Visningar
18 365
Senast: Krims
·
Hemmet Hur mycket vikt klarar denna upphängningen om jag skruvar upp den rakt i väggen? Tyget är ganska så tjockt, men det är bara en...
Svar
4
· Visningar
4 637
Senast: Maran
·
Hemmet Hur pyntar ni till påsk? Byter ni gardiner, dukar, hänger upp kycklingar och påskkärringar eller ingenting? Björkris med dun kanske...
Svar
15
· Visningar
1 598
Hemmet Skapade en tråd för några månader sen om vår lägenhetsrenovering och nu har jag fotat resultatet! Hoppas på många omdömen och fortsatta...
Svar
14
· Visningar
3 628
Senast: Red_Chili
·
Hemmet ENa papegojeländet :devil: var snabb som en iller igår och rev sönder en bit av tapeten.. Lyckades slita loss ca 1x5 cm längs med...
Svar
4
· Visningar
2 991
Senast: Angua
·
Hemmet Sen en av sambons kompisar en aning överförfriskad.. lämnade lite av sin kvällsmat i min favoritfåtölj har jag fått klä om den. Gjorde...
Svar
8
· Visningar
1 010
Senast: Zewz
·
Hemmet Hur mycket kostar det ungefär att anlita byggfirma för att ta bort eternitfasad och sätta upp en träfasad istället? Tänkte att någon...
Svar
7
· Visningar
16 474
Senast: Johannamannen
·
Hemmet Jag ska bygga upp ett nytt kök och skulle vilja ha ngt annat än kakel ovanför diskbänken... Dock inte rostfritt!!! Köket går i...
Svar
6
· Visningar
1 824
Senast: Sar
·
Hemmet Nu skall vi se om någon bukefalis har samma smak som jag..? Var på Hemtex igår och hittade ett par supersnygga gardiner med ljusgrön...
Svar
7
· Visningar
2 122
Senast: Draumsyn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp