Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag står här i livet, snart 25 år fyllda (herregud vad tiden går fort), har en sambo sedan 1,5 år tillbaka som jag vill dela mitt liv...
2
Svar
23
· Visningar
2 495
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Jag fick för en månad sedan preventivmedel utskrivet av läkare och hämtade ut det för en vecka sedan. Läkaren som skrev ut p-medlet...
Svar
4
· Visningar
890
Senast: Teilani
·
Kropp & Själ Jag har helt fått för mig att jag verkligen vill ha ett par cognacsfärgade Chelsea, typ en sådan här sko Hittade det perfekta paret...
Svar
8
· Visningar
933
Senast: remmis
·
Kropp & Själ Tycker den luktar konstigt, typ som bilolja + när jag sköljer bort den känns det som fett på huden. Nån mer som upplevt det eller kan...
Svar
14
· Visningar
954
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Egentigen har jag känt på mig länge att det varit på väg, men tjurig som man är biter man ihop och kämpar vidare. I tisdags gick det...
Svar
4
· Visningar
837
Senast: Lavinia
·
  • Låst
Kropp & Själ Här snackar vi om allt som rör träning och hälsa (och lite därtill). Välkommen att hänga på! Vill även poängtera att det inte råder...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
76 870
Senast: cili
·
Kropp & Själ Är det någon som använder träningsarmband? Jag har bara sett och läst på nätet och är lite nyfiken. Funkar det som en peppning att röra...
Svar
11
· Visningar
1 102
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ Har i tre dagars tid haft som en klump på höger sida långt ner i halsen. Försvinner inte när jag sväljer eller tar slemlösande. Dum som...
Svar
18
· Visningar
8 667
Senast: Maqurell
·
Kropp & Själ Söker roliga och kreativa (samt gratis) träningsappar till iPad. Hur jag än söker hittas nada.
Svar
2
· Visningar
439
Senast: Ninnurur
·
Kropp & Själ ...fick jag reda på idag:( Det hela började med, vad jag trodde, harmlös cellförändring på livmodershalsen. Prover togs, snabb tid till...
7 8 9
Svar
175
· Visningar
22 193
Senast: jerseyko
·
Kropp & Själ Jag ska ha fest nästa vecka och tänkte bjussa på lite snittar. Vilka är era favoriter? Jag är intresserad av både vegetariska och...
Svar
13
· Visningar
1 305
Senast: Maqurell
·
Kropp & Själ Är det någon som testat Fytoöstrogen mot klimakteriebesvär och då tänker jag närmast på humörsvängningar, nedstämdhet etc. /Lizzie
Svar
0
· Visningar
560
Senast: lizzie
·
Kropp & Själ Jag har tagit två alvedon och sen har jag använt Iprens zonsalva 5 % eller vad det heter som jag smort in nacken med. Kan jag ta en...
Svar
0
· Visningar
413
Senast: _FiA_
·
Kropp & Själ Jag har kommit in i en fas sista tiden där allting känns så fruktansvärt jobbigt. Och då menar jag verkligen allt. Vardagssysslor...
Svar
15
· Visningar
4 217
Senast: Vitavi
·
Kropp & Själ Ja jag känner mig som världens gnällspik! I söndagskväll fick dottern magsjuka igen det är bara 3½ vecka sedan sist och jag hoppas...
Svar
3
· Visningar
550
Senast: EmmaW
·
Kropp & Själ Jag sticker utomlands om två veckor, till London till att börja med och kommer bo hos en vän och söka jobb där. Dock tänker jag att jag...
Svar
0
· Visningar
459
Senast: Annie_92
·
Kropp & Själ Influensan härjar som värst här, och även jag har drabbats. Det jag tycker är märkligt är att fler i min bekantskapskrets åkt in akut...
Svar
13
· Visningar
1 675
Senast: bigwig
·
Kropp & Själ Hej! Tänkte lägga denna tråden hos de visa seniorerna då jag behöver hjälp! Jag har ingen aning vad detta är och det är irriterande...
Svar
4
· Visningar
950
Senast: Haru
·
Kropp & Själ Nån här som har nån erfarenhet av det? Jag misstänker att det är det jag "lider" av. Min högra fot har alltid varit lite mer böjd så...
Svar
2
· Visningar
649
Senast: Ninnurur
·
Kropp & Själ Var frågar man, om inte på Buke? :D Jag har en fysisk benlängdsskillnad p g a Perthes sedan barn. Har alltid "gått/stått på tå" och...
2
Svar
22
· Visningar
2 757
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp