Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Finns det någon gratis app till en Samsung där jag kan kan se hur långt jag sprungit och lite statistik kring det men som INTE vill ha...
Svar
5
· Visningar
664
Kropp & Själ Finns det någon som har läst om the secret och "the laws of attraction"? Vad tycker ni. Jag snubblade över begreppet idag och har...
Svar
11
· Visningar
998
Kropp & Själ Jag är beroende av att hålla igång. En vanlig dag promenerar jag i alla fall ca 5-6 timmar och jag försöker även hitta tid till...
Svar
4
· Visningar
876
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Jag behöver älta lite. Hoppas att det är okej och jag kan få lite nya infallsvinklar? Eller så får jag bara bekräftat det jag redan vet...
Svar
0
· Visningar
790
Senast: Magiana
·
Kropp & Själ Vi brukar klippa håret själv i familjen, alla har långt hår så det är inte så svårt. Men nu ville sonen 9 år ha sitt lite tunnare...
Svar
3
· Visningar
1 518
Senast: labb
·
Kropp & Själ På sistone har jag funderat mycket kring ämnet "älska" och kommit fram till att jag inte har den känslan längre. Jag älskar verkligen...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 099
Kropp & Själ När jag var liten (70-talet) så hade barn mässlingen ibland. Det var väl inget man önskade sig, men det ansågs fullt normalt att få det...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
9 412
Kropp & Själ Just nu är jag mitt i ett batteri av provtagningar och undersökningar. Jag har ett blodvärde på 91 och först sa läkaren att jag inte...
2
Svar
30
· Visningar
2 956
Senast: aida
·
Kropp & Själ Hej. Jag heter Linda och är beroende av nässpray. :( Har ofta nästäppa och använder Rhinocort turbuhaler som endast funkar om jag...
2
Svar
36
· Visningar
9 502
Senast: ekra
·
Kropp & Själ Det borde finnas några ladies här inne som sitter på lite tips om bra sport-bhar. :up: Jag behöver nya sport-bhar både till jobb och...
Svar
8
· Visningar
953
Senast: Stefffie
·
Kropp & Själ Jag och min väninna diskuterade det idag. Hon har tydligen lång "stor" livmoder och skulle behöva en större spiral. De stannar nämligen...
Svar
7
· Visningar
623
Senast: purity_666
·
Kropp & Själ VART vänder man sej när ingen vill hjälpa en? En i min närhet har sökt vård hos Vårdcentral, fått den hjälp de kan ge där med bra...
Svar
13
· Visningar
1 240
Senast: Heulwen
·
Kropp & Själ Jag blir tokig! Inne i en eksemperiod som inte vet med sej. Har kliat konstant sen innan jul. Det kliar och svider, kan knappt sova på...
2
Svar
35
· Visningar
5 459
Kropp & Själ Hur får man rätt på en krånglande mage? Hela hösten och vintern har min mage varit knepig. Omväxlande hårdare och lösare, gasig från och...
Svar
12
· Visningar
1 377
Senast: Cilva
·
Kropp & Själ Jag har en läkartid, men först om en vecka så vill gärna ha lite input. Dr Google ger mig ingenting och sköterskan sa ingenting om vad...
2
Svar
28
· Visningar
5 926
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Är det någon här som är enligt LCHF och kan berätta lite mer? Speciellt om någon som tränar styrketräning samtidigt är jag nyfiken på...
Svar
8
· Visningar
829
Senast: cewe
·
Kropp & Själ Konstig fråga kanske, men hur mycket ska man kunna vrida sig åt sidan om man står rakt fram, lägger armarna på axlarna och roterar så...
Svar
6
· Visningar
837
Senast: Lavinia
·
Kropp & Själ Kom precis hem från läkaren med nya sömnpiller, Mirtazapin. Läste på om dem och såg att ökad aptit och ökad vikt är en vanlig...
2
Svar
27
· Visningar
37 073
Senast: menina
·
Kropp & Själ Vid de två senaste tillfällena jag druckit (vitt) vin har det räckt med ett halvt glas till maten för att mitt huvud ska flippa. Jag...
2
Svar
26
· Visningar
11 295
Senast: Frejameja
·
Kropp & Själ Ja, som rubriken säger. Är det någon här med erfarenhet, och som vill beskriva symtomen? Speciellt om ni har haft problem som har...
Svar
0
· Visningar
807
Senast: 20032003
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp