Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag är trött och somnar lätt dagtid, funderar på att testa koffeintabletter. Kaffe är äckligt. :yuck: Någon som provat? Fungerade det...
Svar
18
· Visningar
2 425
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Köpte en deo utan aluminium och alkohol för att det ska ju va bra har man hört O_o Och visst, det kliar inte längre i armhålorna, men...
2 3
Svar
56
· Visningar
9 278
Senast: Rumpnissen
·
Kropp & Själ För en månad sen fick jag äntligen tagit mig i kragen och masat mig iväg till läkaren. Dels går jag och hostar och gjort i snart uppemot...
Svar
10
· Visningar
1 111
Senast: Fideli
·
Kropp & Själ Någon som hostat sönder revben eller muskulatur runt detsamma? Hur lång tid tog det att bli bra? Lutar starkt åt att det är just vad...
Svar
19
· Visningar
30 949
Senast: CillaW
·
Kropp & Själ Hittade ingen tråd om detta, har jag missat - tipsa gärna! Jag käkar väldans mycket kyckling och lax, dock inte tillsammans.. :p Men...
Svar
4
· Visningar
602
Kropp & Själ Vad är era tips på både färdigmat och enkel vardagsmat som smakar bra och inte bara innehåller massa konstigheter? Något som göra att...
Svar
17
· Visningar
1 480
Senast: L8P8
·
Kropp & Själ Växjö mellanmjölkens huvudstad? där man vill att det ska vara lite småtrevligt och ingen har sten i skon...
Svar
0
· Visningar
385
Senast: golit
·
Kropp & Själ Finns det någon mer än jag som lixom är helt hopplös. Som aldrig verkar uppnå det man siktar på och som alltid verkar göra fel val...
Svar
12
· Visningar
890
Senast: Ankan
·
Kropp & Själ Skulle vilja rensa min kropp lite... Vad har ni för erfarenheter av färdiga detox-preparat? Bra/dåliga?
Svar
7
· Visningar
950
Kropp & Själ Har ni någon koll om man kan göra något för att minska rödheten i ansiktet? Har haft detta problem så länge jag kan minnas, även massa...
Svar
5
· Visningar
1 073
Senast: Tjôta
·
Kropp & Själ Och man egentligen mest känner sig fånig? Egentligen har det här väl hållt på av och till sedan några år tillbaka men mest de senaste...
Svar
3
· Visningar
3 064
Senast: Meggan
·
Kropp & Själ ... och jag fick reda på det idag. Har ingen erfarenhet av det här öht. Jag vet inte heller hela historien bakom ångestattackerna. Har...
Svar
4
· Visningar
862
Senast: Stjaerna
·
Kropp & Själ Hej. Jag har i flera år levt med psykisk ohälsa på olika sätt. Har diagnosen bulimi och depression. Nu på senare tid har jag börjat få...
Svar
1
· Visningar
833
Kropp & Själ Funderade på en dröm jag hade natten till torsdag denna vecka. Drömde om sambons familjs sommarstuga. Det finns två hus på tomten...
Svar
2
· Visningar
575
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Jag har en visdomstand som plågat mig hela dagen, den har en vass kant som irriterar insidan av kinden. Tror ni att det är klokt att...
Svar
10
· Visningar
19 318
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag har blivit rekommenderad hälsoväst men känner mig av någon anledning tveksam. Är det någon som har provat att använda en? Vad var...
2
Svar
29
· Visningar
28 346
Senast: netia
·
Kropp & Själ Igår när jag var och tränade så kände jag en brännande känsla i hälen när vi stretchade vaden. Jag kände ingenting vid löpning eller...
Svar
0
· Visningar
511
Senast: Malin_L
·
Kropp & Själ Anonymt nick. Varning: småäcklig tråd för den äckelmagade eller emetofober. .... Efter en (högst ofrivillig) flytt med strul och...
Svar
4
· Visningar
2 073
Kropp & Själ ...jag tror att min livsgåta kan vara nära en lösning!! :bump: Skrev lite om min problematik i en "värkgrupp" på facebook och fick just...
Svar
16
· Visningar
4 318
Senast: GotAsecret
·
Kropp & Själ Hur ska man rengöra örhängen? Alltså den lilla biten som sitter i örat om man har hål. Antar att man av hygienskäl bör rengöra dom..? På...
2
Svar
24
· Visningar
18 403

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Hiss och diss del 5
  • Semester.

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp