Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Hello :) Inte ofta jag är på denna delen utav forumet... brukar mest hänga i "häst-delen" ;) Va har ni för tips för att få längre hår...
Svar
6
· Visningar
842
Senast: nexxa
·
Kropp & Själ I torsdags blev jag skallad av en häst. Fick väldigt ont i nacken.. och då jag sedan tidigare har en whiplash så har jag blivit uppmanad...
Svar
3
· Visningar
905
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Börjar allvarligt tro att det är mer fel på mig än vad jag anar. Jag bajsar var tredje vecka. Förr så var det oftare men det har gått...
2
Svar
31
· Visningar
3 923
Senast: gulan
·
Kropp & Själ Det förbjudna har hänt. Jag har blivit kär i mitt ex's lillebror. Och det var på grund av honom som det tog slut mellan mig och mitt x...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
7 747
Senast: sadgirl
·
Kropp & Själ Hej. Jag har börjat fundera på om jag kan ha glutenintolerans. Jag vet att man då bör vända sig till läkare och få det utrett, men jag...
Svar
4
· Visningar
859
Senast: CarEr
·
Kropp & Själ Ja, vad kan dom få för hjälp? Finns det riktiga AA samtal som som man ser på amerikansk tv? Hur hittar man dom? Hoppas någon kan...
2
Svar
22
· Visningar
1 862
Kropp & Själ Ja hej och hå, man ska tydligen vara väldigt försiktig när det gäller gräddglass, även fryst som i mitt fall. Stallägaren köpte glass...
Svar
16
· Visningar
13 818
Senast: nexxa
·
Kropp & Själ Bakgrund:försökte ta mitt Liv för ca en månad sen med överdos, hade innan försöket druckit dagligen en vecka mot ångest. Har senaste...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 977
Senast: nexxa
·
Kropp & Själ Jahapp, nu sitter jag och är nervös.. Jag har hittat en knöl i armhålan, stor som 1,5 ärta.. Ömmar och är lite rodnat precis över. Den...
Svar
19
· Visningar
8 608
Senast: Lazy Lady
·
Kropp & Själ Ja, vi är nog många djurvänner här på Buke och jag är nog inte ensam om att reagera starkt när djur far illa. Men det här är min...
2
Svar
39
· Visningar
3 426
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Privat är jag en trygg individ, har många nära och viktiga relationer där jag är omtyckt och älskad - och ger tillbaka det jag orkar och...
2
Svar
32
· Visningar
2 056
Senast: Gimlan
·
Kropp & Själ Jag har varit utan preventivmedel i några månader nu och kroppen måste alltså sköta sig själv vilket den inte är så bra på. Nu är det...
Svar
2
· Visningar
680
Senast: Mammas
·
Kropp & Själ Efter en olycklig avramling i tisdags sitter jag nu med en fraktur (spricka) på en nackkota, 6 stygn i ena ögonbrynet samt är blåslagen...
Svar
9
· Visningar
11 145
Senast: Paddington
·
Kropp & Själ Ja, varför? Oftast kan jag hindra mig själv innan jag äter upp hela burken för "den som spar han har",men när det kommer till denna...
4 5 6
Svar
119
· Visningar
10 380
Senast: Casteloro
·
Kropp & Själ Jag har alltid lagt mig sent men aldrig haft problem att somna förrän den här sommaren. Jag har alltid haft varma fötter nattetid men nu...
Svar
14
· Visningar
48 228
Senast: honung
·
Kropp & Själ Har usel hållning och tycker själv att jag försöker ha koll på den varje vaken minut, men som med alla dåliga vanor faller man tillbaka...
Svar
6
· Visningar
1 593
Senast: ghost
·
Kropp & Själ Min make snarkar, jättemycket. .. Båda hans föräldrar gör/gjorde det också, så det går väl i arv på nåt sätt. Problemet - mest för mig -...
Svar
17
· Visningar
3 444
Senast: Karfitsa
·
Kropp & Själ Första gången var förra hösten. Då var jag mycket ytkänslig på huden från ryggraden ut en bit på vänstra armen. Kunde inte snudda...
Svar
3
· Visningar
903
Senast: cherie
·
Kropp & Själ Kan du ge dig själv det berömtet du förtjänar? Själv är jag fantastisk. Och så känner jag mig. Jag lever livet jag vill leva och...
2
Svar
26
· Visningar
1 820
Senast: Duplo
·
Kropp & Själ Behöver skriva av mig.... Jag undrar om jag någonsin kommer att hitta rätt. Jag känner mig oftast misslyckad o vilse - det är väldigt få...
2
Svar
25
· Visningar
3 239
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp