Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Kan intelligensen förändras från att man är barn tills man blir vuxen? Förstår ni hur jag menar, fick mig en rejäl funderare. Jag genom...
Svar
13
· Visningar
1 295
Senast: MayGrace
·
Kropp & Själ Jag har fått en lite konstig reaktion på några myggbett. Jag har ibland varit överkänslig och fått blåsor, men nu har de plötsligt...
Svar
10
· Visningar
16 681
Kropp & Själ Jag har upptäckt en skum grej med min kropp. Ni vet att man kan få röda tryckmärken om något suttit åt någonstans på kroppen. Jag får...
Svar
5
· Visningar
7 169
Senast: _FiA_
·
Kropp & Själ Nu har jag äntligen varit till optiken och fått konstatera att jag numera lider av att vara närsynt. Glasögonen kom och gjorde succé i...
2 3
Svar
46
· Visningar
8 621
Senast: Björk
·
Kropp & Själ Hej! Jag funderar på att raka mig en sidecut. Har rätt kort hår som det är (1-1,5 dm högst upp, ett par cm på vänster sida, 1-2 på höger...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 911
Senast: Niyama
·
Kropp & Själ Jag är så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Det blir ju bättre av att jag har värsta jobb pressen på mig just nu. Självklart...
Svar
14
· Visningar
1 592
Senast: Inglorion
·
Kropp & Själ Jag undrar om hur stora problem man måste ha för att få lägenhet med stöd? Räcker det med Autismspektrumstörning och att man har...
Svar
9
· Visningar
1 286
Senast: annie_cool
·
Kropp & Själ Har så länge jag kan minnas haft svårt att slappna av ordentligt, men nu har det eskalerat!:crazy: Känner hur käkarna ständigt är...
Svar
15
· Visningar
2 051
Senast: Azalea
·
Kropp & Själ Jag har sån panik! Haft lite dålig mage till och från i helgen och nu blev det droppen. Jag tog för ca 40min sen en tablett Imovane 5mg...
2
Svar
22
· Visningar
2 775
Senast: GotAsecret
·
Kropp & Själ Skapade ny profil då jag vill vara anonym i frågan.. Hur vet man om man borde gå och prata med någon? Hur vet man om man är...
Svar
7
· Visningar
768
Kropp & Själ Har fått en riktigt stor påse med sojafärs (torkad). Vi snackar typ 5 kg. Jag vet inte alls hur man använder sådan färs :o och behöver...
Svar
2
· Visningar
1 993
Senast: Trani
·
Kropp & Själ Det är ju en hel vetenskap att flyttpacka! Nåja, en halv då. :) Nu är jag en envis och snål jäkel så jag undrar hur man flyttpackar så...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
9 132
Senast: kolblakkur
·
Kropp & Själ Jag ska opereras för cellförändringar i livmodern och jag undrar om det gör något att man har en spiral eller om den måste tas ut först...
Svar
13
· Visningar
5 228
Senast: nexxa
·
Kropp & Själ Jag tänkte först typ... Starta en twitter eller något. Men twitter suger, så jag kände att en buketråd var bättre! Jag tycker vi borde...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
4 841
Senast: hallonsaft
·
Kropp & Själ Den här länken, förvisso från 2 september förra året, fick tankarna på detta, minst lika aktuella ämne nu som då hur så många kommer...
Svar
0
· Visningar
655
Senast: nexxa
·
Kropp & Själ Relativt nyligen fick jag höra att det man äter är mer än halva grejen när man tränar och bygger muskler. Det fick mig att börja tänka...
2
Svar
27
· Visningar
2 827
  • Låst
Kropp & Själ Startar en ny tråd, det börjar väl bli dags! Här blev det älgbiff med ljumma grönsaker, min kropp sa att den behövde lite kött efter...
109 110 111
Svar
2 202
· Visningar
112 849
Senast: ullo
·
Kropp & Själ Jag är gnälligast i världen när det kommer till hårda sängar, lider nästan alltid på semesterresorna av de (oftast) stenhårda...
Svar
11
· Visningar
8 939
Senast: vackerdag
·
Kropp & Själ I slutet av juni började min högra handled krångla. Jag trodde först att jag bara hade legat på den när jag sov eftersom det kändes så...
Svar
3
· Visningar
2 132
Senast: Kilauea
·
Kropp & Själ Det gör ont när någon säger så. Det har gett sämre självförtroende lika mycket som när någon säger att man måste vara smal, annars så är...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
6 236
Senast: Kaos
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp