Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag kallar Bukes läkarkår för att hjälpa mig.. Det är nämligen så att i februari när jag tränade så gick jag ger på marken för att göra...
Svar
11
· Visningar
2 245
Senast: GotAsecret
·
Kropp & Själ Har ni bra feeling vad klockan är utan att kolla först? Som när man vaknar t ex. Idag gissade jag 13 minuter fel på tiden. Det är...
Svar
7
· Visningar
582
Senast: ASKAPLASKA
·
Kropp & Själ Alla har inte en Bucket List, jag vet. Jag hade inte det, har aldrig tyckt att jag behövt någon. Jag vet ju redan att jag ska resa till...
2
Svar
23
· Visningar
2 242
Senast: Texaz
·
Kropp & Själ ...Där så många människor väljer att inte vilja leva kvar? Både kända och okända människor väljer att avsluta sina liv... Har ju själv...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
8 619
Senast: ullo
·
  • Låst
Kropp & Själ Blev sparkad i ryggen igår av ett stycke oskodd ponny. Det var inget litet vift eller en spark som träffade av misstag utan det var en...
12 13 14
Svar
279
· Visningar
25 590
Senast: ullo
·
Kropp & Själ Anonymt nick, även om det inte är så himla jobbigt att prata med vänner om, så vill jag ändå inte att det ska kunna härledas vem jag...
2
Svar
24
· Visningar
3 577
Senast: L8P8
·
Kropp & Själ Vad ska man äta ett par timmar innan träning? Jag ska ta tag i träningen till hösten. Jag brukar äta lunch nån gång mellan 11.30 och 12...
Svar
1
· Visningar
439
Senast: susanne
·
  • Låst
Kropp & Själ Jag är, kort och gott och rakt på sak, ute efter: - En vattenfast mascara som ger bra böj, men inte nödvändigtvis så mycket volym. Jag...
Svar
2
· Visningar
571
Senast: lizan
·
Kropp & Själ Någon mer som aldrig får feber trots att de är sjuka? Jag kan inte komma ihåg att jag någonsin har haft feber. Jag kan ligga och...
2
Svar
21
· Visningar
23 234
Senast: Gnist
·
Kropp & Själ var jag i helgen.... jag låg HELA lördagen med fruktansvärda smärtor och kräkningar. Jag blev f-n rädd och trodde nästan jag skulle dö -...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
5 660
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ I början på september ska jag på långhelg i Amsterdam. Jag har bara varit där på genomresa några enstaka timmar åt gången när jag var i...
Svar
16
· Visningar
976
Senast: escodobe
·
Kropp & Själ Mina nära & kära driver ganska ofta med mig och kallar mig överkänslig då jag ibland tycker en del saker är äckliga/osmakliga medan de...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
6 384
Senast: nexxa
·
Kropp & Själ Jag har en ögonsjukdom som finns i ungefär två släkter i hela Sverige, den är alltså tämligen ovanlig och går inte ens att googla sig...
2
Svar
25
· Visningar
2 694
Senast: Sulax
·
Kropp & Själ Hej, jag skulle behöva råd/infallsvinklar gällande min situation. Jag har sedan snart 10 år tillbaka lidit av OCD som har styrt mitt...
Svar
12
· Visningar
1 380
Senast: Anna
·
Kropp & Själ Har till och från den senaste månaden haft ett diffust illamående. Ett par gånger har jag behövt spy - jag som nästan aldrig spyr. Har i...
2
Svar
33
· Visningar
10 036
Senast: Gnist
·
Kropp & Själ Hello :) Inte ofta jag är på denna delen utav forumet... brukar mest hänga i "häst-delen" ;) Va har ni för tips för att få längre hår...
Svar
6
· Visningar
842
Senast: nexxa
·
Kropp & Själ I torsdags blev jag skallad av en häst. Fick väldigt ont i nacken.. och då jag sedan tidigare har en whiplash så har jag blivit uppmanad...
Svar
3
· Visningar
905
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Börjar allvarligt tro att det är mer fel på mig än vad jag anar. Jag bajsar var tredje vecka. Förr så var det oftare men det har gått...
2
Svar
31
· Visningar
3 894
Senast: gulan
·
Kropp & Själ Det förbjudna har hänt. Jag har blivit kär i mitt ex's lillebror. Och det var på grund av honom som det tog slut mellan mig och mitt x...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
7 742
Senast: sadgirl
·
Kropp & Själ Hej. Jag har börjat fundera på om jag kan ha glutenintolerans. Jag vet att man då bör vända sig till läkare och få det utrett, men jag...
Svar
4
· Visningar
859
Senast: CarEr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hingstval 2024
  • WE-tråden
  • Välja säkerhetsväst

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp