Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Om ungefär en månad ska vi ha "avslutningsfest"/bal och jag vet inte vad för skor jag ska välja. Det är nämligen såhär att killarna i...
Svar
12
· Visningar
1 722
Senast: muppia
·
Äldre Jag måste skriva av mig, mitt liv brister. För 3,5 år sedan slutade jag jobba på ett jobb där vi inte fick ta emot dricks, vilket jag...
2
Svar
34
· Visningar
8 346
Äldre Har blivit av med två cyklar nu på två månader, den sista hade jag en vecka innan den blev snodd :mad: Iaf den första var en dyrare...
Svar
2
· Visningar
975
Senast: Elektronen
·
Äldre Snacka om att hugga sig själva i foten. OK man kan nog tvinga fram ett avtal den här gången. Men hur många företag,åkerier kommer nu...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 394
Senast: Tjôta
·
Äldre Sitter och drömmer lite om vår, sommar och värme trots regnet som hotar utanför. Har blivit mer och mer sugen på att skaffa nån lätt och...
Svar
11
· Visningar
6 760
Senast: Kibani
·
Äldre en ölkällare i München eller en tapasbar i Madrid. Nej det är inte de stora krismötenas tid, inte de stora rubrikerna. Arbetslöshet...
Svar
4
· Visningar
1 078
Äldre Vad tycker ni om den här sången? Alltså rösten :p https://soundcloud.com/isa-lindstr-m/toxicity-cover-av-isa-lindstr
Svar
1
· Visningar
683
Senast: Andromedae
·
Äldre Ngn som vet ett bra billigt fräsch och centralt boende i Oslo??
Svar
2
· Visningar
706
Senast: Barbabelle
·
Äldre Snabb hjälp tack! :D Vi har varmluftsugn. Har hört att man kan ha flera plåtas samtidigt i den? Men om det står specifikt att det...
Svar
8
· Visningar
3 736
Senast: Enya
·
Äldre Om man har en massa bär i frysen och vill använda dem, är smoothies det enda nyttiga alternativet? Om vi ska göra...
Svar
15
· Visningar
1 505
Senast: miniea
·
Äldre Nu kommer jag låta totalt okunnig om musik, och det är jag nog :p Men iaf, jag gillar verkligen själva musiken i ex Eluveitie (är det...
Svar
1
· Visningar
703
Senast: Andromedae
·
Äldre Detta kanske är en dum fråga men... är ni hemma när ni har tvättmaskinen igång? Jag har sedan jag flyttade hemifrån bott i lägenheter...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 620
Senast: movi
·
Äldre Det är såhär att jag har en blogg just nu som jag skriver lite allt möjligt i. Men jag känner att mina läsare inte verkar så...
Svar
3
· Visningar
1 277
Äldre Min Xperia Ray sjunger på sista versen och jag börjar så smått titta efter en ny följeslagare! Har dock insett att det är en djungel och...
Svar
5
· Visningar
929
Senast: No1
·
Äldre Ja, denna djungel av abonnemang... Jag kollar facebook, väder, busstidtabeller, buke, twitter, mail osv. Inte alls mkt youtube (typ...
Svar
3
· Visningar
1 018
Äldre Jag beställde ett paket från England. Inget spårID eller liknande. Har beställt från dem förut och då tog det tid, men fungerade bra...
Svar
5
· Visningar
3 328
Senast: Rosett
·
Äldre Inte min musiksmak men mamma ville veta (vilket som sagt inte är lätt när jag inte lyssnar på sådan musik). Spelade in en del av låten...
Svar
6
· Visningar
930
Senast: astronaut
·
Äldre Är det samma sak som "stora vita bönor" på svenska? Tänkte prova det här receptet ikväll :d...
Svar
7
· Visningar
6 498
Äldre Jag behöver ett par träningsbyxor till jobbet (vi vistas en del på gym). Idag har jag ett par vanliga "joggingbyxor" dvs ett par lösa...
Svar
16
· Visningar
3 495
Senast: Elina8
·
Äldre Var hur många år sedan jag reste sist och nu är det dags nästa vecka! Längtar sååå! Ska flyga själv. Jag köpte en "e-ticket", är dock...
Svar
7
· Visningar
3 207
Senast: hvala
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp