Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Snälla bukeoraklet, berätta för mig vad det är som plötsligt luktar i vårt hus. Helt plötsligt härom kvällen började det spridas en...
Svar
14
· Visningar
13 853
Senast: Hellas
·
Äldre Jag surfade runt lite på internet och hittade den här O_o jag vet inte hur det är med er, men jag har aldrig känt något större behov att...
2
Svar
37
· Visningar
6 327
Senast: stjarnfrugt
·
Äldre :confused: Det här cirkulerar med jämna mellanrum på FB: "Obs!!! Svara inte på detta nr 0480/780357 om det ringer. Då har du...
Svar
3
· Visningar
3 048
Senast: Hermelin
·
Äldre http://www.svtplay.se/video/1158625/omaka-par-i-djurens-varld
Svar
12
· Visningar
1 690
Senast: wellanw
·
Äldre Är det någon som varit i Palma? Jag och min man åker dit nästa vecka för en långweekend. Vi har aldrig varit på Mallorca så kom gärna...
Svar
3
· Visningar
1 016
Senast: aemaria
·
Äldre Nu har den börjat att skickas ut! Min kom idag :bump: Någon annan som fått sin? Blev lite över 12000:- för min del. Ska bara in på...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
15 308
Senast: Kilauea
·
Äldre Ja, om man leker med tanken att det skulle vara annat än vatten (som är det enda jag kan föreställa mig passar - rätta mig gärna!)...
2
Svar
30
· Visningar
6 930
Senast: sidensvans
·
Äldre Diskussion till personangrepp/påhopp ? Upplever att det i många trådar glider iväg från sakfrågan som lyfts upp till diskussion, till...
Svar
2
· Visningar
856
Äldre Håller på med en spellista med riktigt upplyftande låtar, sånna som bara får en att känna sig stark och bäst och lycklig ändå innifrån...
Svar
18
· Visningar
1 676
Senast: Monifa
·
Äldre Min sambo håller på att göra en hemsida där han ska sälja e-cigg. Men är det ok att länka den här så ni kan ge oss konstruktiv kritik?
Svar
3
· Visningar
1 094
Senast: Csillag
·
B
Äldre Jag använder sällan fb så jag kanske frågar något uppenbart nu, men idag när jag loggade in såg jag en människa i min feed som jag inte...
Svar
16
· Visningar
2 206
Senast: Borttaget konto
·
Äldre Tänkte att det kanske finns några kunniga lantisar här som kan svara eller tipsa! Jag har varit och kikat på en bit mark där jag har...
Svar
5
· Visningar
1 734
Senast: lillkillen
·
Äldre Jag har köpt ett par ljusljusgrå Nike air inomhusträningsskor som jag hann ha i en dag innan jag lyckades få en blodfläck på ena skon...
Svar
10
· Visningar
14 019
Senast: Na_Polnoc
·
A
Äldre För många år sen så ruttnade jag rejält på rengöringsmedel, tvättmedel och diskmedel som inte funkade hur dyra dom än var och började...
2 3
Svar
54
· Visningar
8 012
Senast: avslutat medlemskap
·
Äldre Man har lovat att försvara en liten del av Sverige under lite knappt en vecka, men verkar vilja göra undantag för helger. Nu är ju...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
8 643
Senast: skerper
·
Äldre Jag drog igång en tvättmaskin, tog en sväng med hunden och hade just kommit hem och satt mig vid datorn (var annars) när det small till...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
10 015
Senast: Gabbi
·
Äldre Måste bara få ventilera lite här.. Vår lokala orienteringsklubb arrangerar den 30/4 en raketorientering. Det innebär att det är...
Svar
19
· Visningar
1 869
Senast: pinky
·
Äldre Jag talar själv bara svenska och engelska flytande så ställer frågan till Er som kan fler språk och som ibland måste tala flera spårk...
2
Svar
32
· Visningar
4 216
Senast: mamman
·
Äldre Jag har de senaste tre åren firat nyår i Rom. Bestämde dock redan förra nyårsafton (som var vansinnigt trevlig) att det i alla fall...
Svar
4
· Visningar
1 060
Senast: Sjalen
·
Äldre Vad har ni på fötterna till vardags i vår och sommar? I min värld finns det stallskor, converse/kopior och höga klackar. Nu känns ju...
Svar
16
· Visningar
2 869
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp