Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Min sambo är på väg mot Kronofogden inom några dagar/veckor max, och jag undrar hur/om det kommer påverka mig något. Vi bor ihop i min...
2 3
Svar
59
· Visningar
12 153
Senast: Banni
·
Äldre Med tanke på hur fulla tågen är där jag åker så kan jag räkna ut att jag inte är ensam i Sverige om att pendla med tåg. eller pendla...
2
Svar
31
· Visningar
3 235
Senast: Butros
·
Äldre Jag ska iväg på lite grejer i helgen och kommer att behöva ta mig från Märsta till Södertälje med bil runt 15-tiden på lördag. Eniro...
Svar
6
· Visningar
1 204
Senast: Cattis_E
·
Äldre Skruvarna på bakljuset i transporten har rostat fast. Hur får man bort dem? Huvudena har jag skruvat sönder. Vågar man borra sönder dem...
Svar
5
· Visningar
1 444
Senast: Snubbelfot
·
Äldre Hjälp!!! Har rensat alla mina garderob på allt möjligt och ska till helgen stå och sälja på Loppis för första gången!! Men vad...
Svar
5
· Visningar
6 165
Senast: Presto
·
Äldre Jag har bakat två kladdkakor och lagt på maraboufluff. Men hur förvarar jag dessa? Just nu ligger dom på var sin tallrik. Man vill ju...
Svar
7
· Visningar
4 485
Senast: Presto
·
Äldre Har aldrig varit i upplands väsby men ska dit på kurs i veckan. För att spara tid: kommer m pendeln från centralen och undrar hur...
2
Svar
28
· Visningar
4 097
Senast: voltis
·
Äldre Jag behöver köpa en ny resväska - ska vara en ganska liten som har hjul och utdragbart handtag. Hittade påpassligt nog ett test men...
2
Svar
28
· Visningar
10 821
Senast: Niyama
·
Äldre Jag blir tokig om jag inte kommer på vad denna film heter snart!! Vill se den igen! Det handlar i början om en man som har skyddad...
Svar
3
· Visningar
826
Senast: RunaD
·
Äldre Osäkeer om jag valt rätt forum... lång krånglig inledning Jag har problem med dricksvattnet Jag bor invid en gammal damm som inte...
Svar
5
· Visningar
1 315
Senast: tanten
·
Svar
34
· Visningar
14 740
Senast: miniea
·
  • Omröstning
Äldre Linda8142 skrev och bad om denna omröstning. Fråga: "Har du klarat av att lösa Rubiks kub?" Svarsalternativen är endast Ja eller...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 893
Senast: tanten
·
Äldre Nån som har köpt en sån? Där kan man tex köpa en stor smart TV för halva priset jämfört med elektronik kedjorna. Bilden är ju superbra...
Svar
0
· Visningar
651
Senast: Gammeln
·
R
Äldre I sommar ska jag iväg till mycket varmt land och vandra i några veckor och jag känner att det är dags att införskaffa ett par...
Svar
4
· Visningar
3 418
Senast: Minne
·
Äldre Jag vill gärna ha tips om bra biografier. Det får gärna vara historiskt, gärna svenska personer men det är inget måste. Det viktiga för...
Svar
17
· Visningar
2 960
Senast: nickan1
·
Äldre Jag har sett det fler vintrar/vårar nu utan att ha fattat och nu måste jag fan veta. De här stora högarna med grenar som ligger en bit...
Svar
9
· Visningar
1 895
Senast: KrullTroll
·
Äldre För några månader sedan funderade jag på att flytta tillbaka till Sverige, men blev kvar här och det är något som jag verkligen inte...
Svar
17
· Visningar
2 497
Senast: Shudde
·
Äldre Vet inte alls om jag hamnar rätt nu... I alla fall, min syster fick barn för knappt två veckor sedan och jag hade gärna velat hitta...
Svar
7
· Visningar
2 231
Senast: ameo
·
Äldre Någon som vet var man kan hitta kopior/liknande av Chloés Lauren Ballet Flats med den söta volangkanten...
Svar
0
· Visningar
953
Senast: SweetBriar
·
Äldre Finns det någon "central" motsvarighet till Vita arkivet? Dvs ett ställe där man kan berätta hur man vill ha sin begravning mm oberoende...
Svar
6
· Visningar
1 805
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • När har ni vänt barnen framåt?
  • Aubergine

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp