Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

F
IT & mobiler Jag blir galen :mad: Det kommer hur många som helt och man blir aldrig av med dem! Jag har testat Googles toolbar, men det funkar inte...
Svar
2
· Visningar
728
Senast: Fjunet
·
Svar
5
· Visningar
1 809
Senast: Elftor
·
IT & mobiler Jag håller på att jobba med mitt företag, som håller på med hästuthyrning. Skulle behöva hjälp med en simpel, men stilfull slogan...
Svar
6
· Visningar
2 460
Senast: Barnardo
·
S
IT & mobiler Jag funderar på att fixa så att jag betalar för att ha sidan på tripod och på så sätt slippa reklam. Upptäckte till min besvikelse att...
Svar
5
· Visningar
988
Senast: Spider84
·
S
IT & mobiler är det någon som kan nåt om datorer?? alltså jag har en uppgift om skrivare att förklara vad dens portar är och vad är det? någon som...
Svar
2
· Visningar
1 274
Senast: seefee
·
T
IT & mobiler hejsan! hur lägger jag in en ljudfil på min hemsida. arbetar med Dreamweaver.
Svar
1
· Visningar
882
Senast: VildochVacker
·
IT & mobiler Vilket språk ska ag använda mig av om jag vill skapa en gästbok?? perl?? :confused:
Svar
1
· Visningar
1 068
Senast: spoff
·
I
IT & mobiler Tja ha hur ska man förklara det jag vill? Gör ett försök. Vill skriva med text som är "sned" eller tvär, typ så att första bokstaven...
Svar
5
· Visningar
4 424
Senast: Iza
·
K
IT & mobiler \"Plocka bilder ur en videosekvens\"??? Finns det någon som vet om/hur man kan göra en bild/foto ifrån en "videosnutt". :confused...
Svar
12
· Visningar
1 205
Senast: Kenaz
·
IT & mobiler Hur gör jag för att kunna lägga in en filmsnutt?? *fattar inte* :(
Svar
2
· Visningar
983
Senast: Tviggy1081
·
IT & mobiler Hej. På min dator kommer det upp en äcklig massa porreklam hela tiden när jag är på nätet, varför gör det så och kan man göra nåt för...
Svar
1
· Visningar
965
Senast: Elftor
·
E
IT & mobiler Hur lägger man in bilder? Kan nån hjälpa mig? Tack på förhand!
Svar
2
· Visningar
656
Senast: Vicku
·
IT & mobiler Vad spelar man en sådan i? Jag fick en film av en kompis i julklapp, men den fungerar inte att titta på i datorn. Jag har Quick Time...
Svar
16
· Visningar
1 075
Senast: Vicku
·
C
IT & mobiler Finns det fler Mac-användare än jag här på Bukefalos?? Nyfiken som jag är... :crazy:
Svar
3
· Visningar
700
Senast: chakira
·
C
IT & mobiler Försöker boka 2 biljetter tur och retur till Ängelhom/Helsingborg den 17 januari. Vill ta reda på vilka priser det är. Jag och min...
Svar
2
· Visningar
833
IT & mobiler Någon som vet bra sida där man kan ladda upp foto? Jag har skickat från telefonen till min mail. Det skall vara en lätt sida som är den...
Svar
1
· Visningar
695
Senast: Favina
·
E
IT & mobiler Finns det någon sajt på nätet där man kan tillverka en enkel banner för sin hemsida gratis? (Det blev en lång mening.. :p)
Svar
2
· Visningar
813
Senast: gern
·
S
IT & mobiler Kan man länka script i <head> tex.Java på samma sätt som man länkar in stylesheet? Alltså typ= <link href="textmall.css"...
Svar
2
· Visningar
753
Senast: Skrållis
·
G
IT & mobiler Fel nr. 0x8002802B Beskrivning: Typblandningsfel Installationen kommer avbrytas Så säger mina kära terroristdata när ja försöker...
Svar
2
· Visningar
840
Senast: imported_admin
·
IT & mobiler är det fler som fått virus från Gunnar? Jag har och håller på att scanna av datorn
Svar
4
· Visningar
805

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Vildkattungar
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

  • Hingstval 2024
  • Ridskoleryttare
  • Vad gör halvblodsägare?

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp