Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

P
IT & mobiler Hur gör man en sån meny som finns på spiders hemsida?? http://spider.has.it/
Svar
3
· Visningar
765
Senast: Dasjenka
·
D
  • Låst
IT & mobiler Någon här som vet om det finns en hemsida med länkar till dipl. hästmassörer som har en egen hemsida? Har kollat på bland annat Nordiska...
Svar
3
· Visningar
1 051
Senast: Dís
·
IT & mobiler Kan man ha en sådan här bakgrund till vänsterramen på en sida utan att det ser stökigt ut? (språket på sidan hänvisad ovan kommer ni...
Svar
8
· Visningar
1 002
Senast: Soapbubble
·
IT & mobiler Om man vill ta bort den funktionen som gör att alla adresser lagras, hur gör man. Nu räcker det att man börjar skriva och vips susar...
Svar
2
· Visningar
977
Senast: Bella_Bus
·
W
IT & mobiler Kan man ju få virus, kan man det av Direct Connect också?
Svar
6
· Visningar
983
Senast: Soleil
·
T
IT & mobiler Hur gör man en egen hemsida? Vill verkligen lära mej hur man gör. Det skulle vara jättekul! Har tidigare testat sprays sidbyggare, men...
Svar
4
· Visningar
752
Senast: Bonzaij
·
K
IT & mobiler vet inte om jag lägger detta på rätt tråd...? men iaf: Är de någon som några fina/roliga röelse bilder som, ni kanske vill dela med er av?
Svar
6
· Visningar
884
Senast: hoppimoj
·
S
IT & mobiler Hur lyckas man fixa det? Blev så inspirerad inne på stalln.se att jag bara måste fråga om det i alla fall. Är det allt för komplicerat...
Svar
9
· Visningar
1 196
Senast: Spider84
·
IT & mobiler Gjorde om en av mina hemsidor idag, är det några synpunkter? Fniss25 Webdesign
Svar
2
· Visningar
934
Senast: Dasjenka
·
E
IT & mobiler Finns det nåt sätt att slippa alla irriterande pop-up fönster? :confused:
Svar
8
· Visningar
1 008
Senast: Soapbubble
·
T
IT & mobiler Min dator har virus i sig. Kör jag en test via Housecall får jag över 300 infekterade filer. Men dom jäklarna som heter...
Svar
5
· Visningar
1 256
Senast: Prosit
·
G
IT & mobiler innan min dator går en plågsam död till möteS? försöker installera the sims skiten o inte fan funkar d :mad: :mad: :mad: :mad: :mad...
2
Svar
32
· Visningar
2 391
Senast: Youma
·
F
IT & mobiler vad vill ni ha med mer på ysters hemsida? http://www.geocities.com/ysterponnyn jag har idétorka, men är beredd att fixa det ni vill...
Svar
11
· Visningar
903
Senast: Fjomp
·
O
IT & mobiler Jag har tidigare fått in mina bilder på en cd... men hur gör jag nu, när jag vill ha in de nya bilderna? När jag sätter in cd:n så...
Svar
3
· Visningar
967
Senast: lianda
·
L
IT & mobiler Nån som skulle kunna hjälpa mig att göra en snygg hemsida? :crazy: är ganska dålig på sånt. har en sida på spray nu, men tycker inte...
Svar
1
· Visningar
827
Senast: vanilli_shake
·
K
IT & mobiler finns de någon sida förutom spray och passagen som man kan göra gratis hemsida på???
Svar
6
· Visningar
946
Senast: Fjomp
·
K
IT & mobiler Hur får man bukt med detta problem? :confused: Någon som kan hjälpa? :(
Svar
2
· Visningar
822
Senast: matte_1978
·
S
IT & mobiler Håller på att flytta sidan från tripod till t35 och det innebär ju att än en gång så funkar inte gästboken och räknaren. Någon som har...
Svar
16
· Visningar
1 506
Senast: Spider84
·
V
IT & mobiler vet ni någon bra sida som man kan lägga ut filmer på?
Svar
3
· Visningar
873
Senast: chakira
·
V
IT & mobiler någon här som gillar och kan html? :idea: Jag vill gärna starta en hästsida med någon, kan html och webdesign rätt så bra iaf :)
Svar
1
· Visningar
788
Senast: hoppimoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp