Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer Jag är admin till en fbgrupp och ibland måste man ju tyvärr ta bort personer som verkligen inte har förmågan att sköta sig. Inga...
2
Svar
32
· Visningar
2 582
Senast: Nafayette
·
Relationer Häromdagen började jag diskutera otrohet med en vän. Anledningen var att en man ville att jag skulle följa med honom till hans...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
7 940
Senast: honung
·
Fritid Jag såg ett roligt tips på att göra pepparkaksmumier till Halloween :) ! Finns färdig pepparkaksdeg att köpa i affärerna redan nu?
Svar
3
· Visningar
529
Senast: Trott
·
Hemmet Hej alla! Åh, jag har redan fått julstämning <3 Väldigt tidigt för o vara jag, men jag tackar o tar emot. Så, som det står i rubriken...
Svar
4
· Visningar
640
Senast: Malin_L
·
Äldre Jag fyller 30 till sommaren och vill fira min födelsedag uppe i fjällen. Har själv varit och vandrat en hel del i svenska norra...
Svar
15
· Visningar
1 752
Senast: Ainon
·
Relationer Urbar ni? Är det nått att ha :confused:
Svar
1
· Visningar
414
Relationer Finns han? Rövhatten som blev en bra man att leva med? Jag tänker på de många trådar som vi haft här, och de slutar ju i regel med att...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 484
Äldre Finns det något "juligt" att hitta på i Bohuslänsområdet i slutet på december? Tex julmarknad, julkonsert etc. :) Jul på Liseberg är...
Svar
5
· Visningar
535
Senast: Centaur
·
Äldre Han i hatt är tenor tydligen. Är det "tenorläge" han sjunger i här?
Svar
8
· Visningar
563
Senast: Oldie
·
Kropp & Själ Otroligt intressant läsning, men blir lite ledsen att det fortfarande är så här..... Och kan erkänna att visst, jag har ställt upp, för...
6 7 8
Svar
153
· Visningar
13 570
Senast: Oldie
·
IT & mobiler Ja helt utan anledning slutade min datorskärm på laptopen att fungera idag :( så nu vänder jag mig till kloka buke! den flimrar i alla...
Svar
8
· Visningar
675
Senast: canine
·
Fritid 16-årige sonen gör av med hörlurar i ett rasande tempo. Oftast höger lur som lägger av. Har ni tips på något som håller och inte kostar...
Svar
6
· Visningar
620
Senast: Riru
·
IT & mobiler För ett tag sedan råkade jag välta ut rätt mycket vatten på golvet. Hade inte gjort så mycket om det inte vore för att där låg ett...
Svar
15
· Visningar
2 008
Äldre Satt och funderade över en grej häromdagen. Alla dessa clowner som springer omkring: samtliga kan ju knappast suttit hemma med varsin...
2
Svar
37
· Visningar
1 671
Senast: Elo
·
Hemmet Var förvarar ni saker man inte vill ha framme men inte heller slänga? Det handlar inte om möbler eller andra stora saker utan t.ex...
Svar
5
· Visningar
2 953
Senast: Dahlianna
·
Fritid Nu börjar tiden på året då jag svär över den obefintliga belysningen på stadens cykelbanor. Så eftersom buke är fullt med människor som...
Svar
4
· Visningar
464
Senast: Luff
·
Äldre Naturligtvis borde man skärskåda SD. Både som parti och som företeelse. Men det gäller ju inte enbart SD. Om vi till en början kollar...
Svar
9
· Visningar
532
Relationer För ett par dagar sen hade jag den stora fräckheten att be mannen ta med barnet på en aktivitet som tar ungefär 30 minuter. Han bollade...
2
Svar
26
· Visningar
2 142
Senast: lilstar
·
Relationer Jag flyttade till Stockholm för att studera i augusti, jag valde mellan att bo i kvar i den stad jag studerat i innan och kände...
2
Svar
20
· Visningar
2 404
Senast: kossankaj
·
IT & mobiler Blev just uppringd av en engelsktalande person som påstod sig ringa från Microsoft i Austin, Texas och att min dator var utsatt för...
Svar
10
· Visningar
1 024
Senast: ainasoja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp