Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Jag tycker det är svårt med tavlor. Genom åren har jag och maken samlat på oss en ansenlig mängd, men i takt med att man byter hus (och... 2
Svar
23
· Visningar
4 192
Senast: Prosit
·
Fritid Ja,sytt..Blir så trött på hunden som alltid hoppar upp i soffan så fort vi inte är hemma.. Har lagt köksstolar i soffan,men hur kul är...
Svar
11
· Visningar
1 733
Senast: movi
·
Fritid Jag brukar aldrig gilla spel på nätet, men det här fastnade jag i :D Tecknat operationsspel (inga läskiga bilder eller sånt...
Svar
10
· Visningar
1 432
Fritid Ska sy en reflexväst till min vovva då den jag köpt sitter lite illa. Men jag hittar inga tyger eller ens reflexband. Någon som har tips...
Svar
3
· Visningar
3 598
C
Fritid VAD är detta? Fakta: från sekelskiftet, annars ingen aning. Har ni sett något liknade? Någon med idéer?
Svar
11
· Visningar
1 568
Senast: KungTulle
·
Fritid Vi har för första året plockat lingon och känner oss nu som nybörjare på det området. Vad ska vi göra med dem? Hur förvarar man dem...
Svar
3
· Visningar
4 436
Fritid Går det att ersätta så? Samma mängd eller ökat/minskat? Det är till småkakor det gärller! :)
Svar
6
· Visningar
2 441
Fritid alltså... en undring så här på kvällskvisten... Går det tvätta en mopp i tvättmaskinen? Det borde ju gå bra? Fast plasten kanske...
Svar
9
· Visningar
13 045
Senast: movi
·
Fritid Fick för ett tag sen när jag hade tråkigt, en väldig lust att måla i en målarbok. Som när man var liten. Är fortfarande lite sugen... 2
Svar
26
· Visningar
11 245
Senast: Elina8
·
L
Fritid Jag funderar på att skaffa mig en brodyrmaskin, alltså av industrimodell. Skulle isf vilja ha en portabel, så jag skulle kunna ha med...
Svar
5
· Visningar
2 288
Senast: wtf
·
Fritid Var på ikea för en månad sen eller så och shoppade. När jag kom hem och byggde ihop min malmbyrå visade det sig att "överskivan" var...
Svar
7
· Visningar
5 057
Senast: MittNyaJag
·
E
Fritid Hej! Har hittat ett gammalt spel jag har suttit och spelat i några dagar nu :angel: Full fart i stallet2 Det jag undrar är hur man...
Svar
1
· Visningar
1 127
Senast: startpompe
·
Fritid Jag är helt galen i det och har rena fabriken för tillfället... Finns det nån annan bukare som är lika tokig??? 2
Svar
21
· Visningar
2 305
Senast: Mysgrisen
·
Fritid Ja, gör det det? Skumgummidynorna är inte jättestora, men stora nog för att inte få plats i en normal tvättmaskin. Finns det något man...
Svar
5
· Visningar
12 107
Senast: vindvissla
·
Fritid Vi har 18 äppleträd som alla ger en massa frukt så nu är trädgården full av äpplen igen. Jag skulle vilja göra en god måltidsdryck av...
Svar
3
· Visningar
930
Senast: Soranto
·
Fritid Jodå, nu har Bettysmatte slagit till :D! Hon har nämligen köpt en gammal Combi Camp idag. Den är från -77, och behöver fixas till...
Svar
3
· Visningar
9 642
Senast: Pia
·
Fritid Funderar på att lämna in mina mattor på tvätt i höst. Så kallade älkta mattor i lite olika storlekar. Någon som har en aning om vad det...
Svar
7
· Visningar
4 270
Senast: honung
·
Fritid Tänkte ge mej ut och plocka nypon nu i höst, det finns mängder längs vägen till skolan och stallet! Och jag är barnsligt förtjust i...
Svar
1
· Visningar
847
Senast: sthu
·
  • Låst
Fritid Gillar du heminredning.... det gör uppenbarligen inte denna person som satte ut denna annons någonstans på nätet.... " Frun ska göra...
Svar
4
· Visningar
960
Senast: Snurrfian
·
Fritid ...vad det här är? *nyfiken*
Svar
8
· Visningar
930
Senast: Houdinie