Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Juridik & Ekonomi
Tidigt i våras startade jag en tråd (med mitt andranamn Hanna) där beskrev jag mitt juridiska läge med mitt ex som försökte snuva mig på...
Skola & Jobb
Jag är nyexaminerad (juni) och har trivts med mitt arbete och mina uppdrag framtill att jag för några veckor sedan blev akut förflyttad...
IT & mobiler
Jag har en dator, laptop, som är runt 9-10 år. Funkar till det jag gör, men är av förklarliga skäl rätt seg. Jag använder den mest till...
Kropp & Själ
Älskar nyårslöften, har ni några?
Jag har för första gången tränat regelbundet hela 2021, gjort runt 60-70 pass. Jag skulle vilja komma...
Kläder & Bli fin
Någon som testat att prenumera på kläder? Sett reklam för tjänster där man får ett paket med kläder med jämna mellanrum. Känns som ett...
Hästmänniskan Tja, hittade du en sadel åt den där ska nog fuxen inte vara några problem….
Jag som tyckte Islandshästen hade kort rygg … du slår honom...