Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Kan jag fästa/låsa fast en messengerkonversation så att den alltid sitter längst ner oavsett om folk skriver i den? Hoppas det går. Hur... 2
Svar
20
· Visningar
1 350
R
Tjatter Beställde mat från företag som erbjuder matleverans nyss då jag har för ont för att gå ut och handla mat ikväll. Budet ringde upp och... 2
Svar
27
· Visningar
4 341
Senast: Exile
·
Trädgård & Växter Vad är det för lampa som rekommenderas till växter? Läste att vanliga ledlampor kan fungera utan för mycket värme? Spelar det någon...
Svar
16
· Visningar
1 071
Senast: Snubbelfot
·
Mat Behöver tips på vad man kan laga av 4 mozzarella-bollar. Jag äter inte kött. Enda jag kommer på är gratinerad mozzarella och tomat men...
Svar
9
· Visningar
914
Senast: Panamera
·
Kropp & Själ Jag blir galen på mig själv och min kropp. Ingen här kan såklart ge ett utlåtande och det är inte det jag är ute efter heller, men ni...
Svar
10
· Visningar
1 944
Senast: 95johsv
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte om det är borde ligga under allmänt eller häst, men vi testar här: Om jag vill bygga ihop en kür, med musik, vilka lagar...
Svar
0
· Visningar
760
Senast: Gnapp
·
Hemmet Vi har ett isolerat kallförråd och skulle vilja förvara typ kläder, mattor och diverse baby-saker som typ babyskydd, babymadrasser...
Svar
2
· Visningar
1 032
  • Låst
Trädgård & Växter Nästa trädgårdstråd får börja gro här :) 98 99 100
Svar
1 996
· Visningar
80 341
Senast: ameo
·
Fordon Jag kommer att köpa elbil framöver, har både solpaneler och möjlighet att sätta upp laddstolpe hemma. MEN: Det annonseras mycket om...
Svar
6
· Visningar
937
Kropp & Själ Enda sen jag tog min första covidspruta så har min mens tjorvat. Och samma nu, tog andra sprutan i torsdags. Idag har jag riklig mens... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
7 061
Tjatter I lördags insjuknade första barnet, i söndags andra barnet och igår vi vuxna. Feber och förkylning. Huset är ostädat, maten är inte... 4 5 6
Svar
119
· Visningar
8 891
Senast: ii-ssa
·
Tjatter Imorgon smäller det! 🥳 🎅🤶 Julkalendern drar igång! I år blir det En hederlig jul med Knyckertz! Kommer ni titta? Vad tror ni...? Har... 12 13 14
Svar
262
· Visningar
20 743
Hemmet Igår, när jag letade nåt i djupet av vår frys, stängde jag av den för att slippa larmet som börjar tjuta efter femton sekunder ungefär...
Svar
11
· Visningar
2 337
Senast: tanten
·
Mat Ja, jag vet att vi har en jultråd. Men jag tror det finns plats för en till. Här hjälper vi varandra snabbt, med tips på lösningar på... 2 3
Svar
56
· Visningar
2 579
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Jag letade, men kunde ej finna. Missade jag den? Eller finns det ingen jultråd än för i år? Annars kör vi igång en tycker jag. Hur är... 35 36 37
Svar
723
· Visningar
37 865
Senast: Kratus
·
Kropp & Själ Ångrar ni någonting i livet? 2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 928
Tjatter Kunde inte hitta att någon startat en tråd i år, nu tänker jag att vi kanske har en del julklappar som ni har köpt och vill ha hjälp med...
Svar
4
· Visningar
774
Kläder & Bli fin Jag ska börja nytt jobb och skulle behöva någon snygg arbetsväska. Gärna i skinn med plats för dator, block och lite smått, så gärna...
Svar
14
· Visningar
925
Trädgård & Växter Har fastnat för palettblad och köpt mina första sticklingar. Undrar nu hur jag ska behandla dom. Har satt de i vatten men tyckte de...
Svar
2
· Visningar
409
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Tittar på snöflingorna som flyger runt... jag är i Västerbotten. Katten har rätt inställning till det hela! :D 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
79 184

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Balkong 2025
  • Ögonfärg
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka