Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kläder & Bli fin Fick presentkort på Zalando i juklapp och beställde en vinterkappa Ralph Lauren. Vet att de är små i storlekarna sen tidigare så...
Svar
0
· Visningar
516
Juridik & Ekonomi Det verkar finnas flera begravningsbyråer att välja mellan men vilken ska man välja då? I Stockholm. Den enda jag känner till sedan...
Svar
17
· Visningar
1 054
Senast: iNHALE
·
Tjatter Ni som har mycket kalk i vattnet, vad har ni för handtvål? Jag börjar bli tokig på att inte hitta en tvål som löddrar bra utan som bara...
Svar
4
· Visningar
927
Hemmet Hej har tittat på ett jättefint hus i Skåne med ett litet stall för 3 hästar och hagar. Kallhyran ligger på 8500 kr + jag får stå för... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
7 766
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Kan man klistra fast denna på en vanlig vägg eller blir det fula märken när man tar bort...
Svar
2
· Visningar
996
Senast: silverdun
·
Skola & Jobb Jag har googlat en del och läst på försäkringskassans hemsida men tycker det är lite snårigt med SGI. Jag har haft heltidsanställning... 2
Svar
39
· Visningar
11 462
Senast: Wysiwyg
·
Trädgård & Växter Vi har en yta på baksidan vi funderar på att göra ett lite större trädgårdsland av. Kanske 20kvm. Det är gräsmatta där nu. Skulle vilja... 2
Svar
36
· Visningar
2 199
Senast: Snowball
·
Kropp & Själ Hejsan! Jag tror att jag har mask. Anledningen till detta var att jag såg en ”mask” i underkläderna inatt när jag gick på toa. Ska köpa...
Svar
1
· Visningar
711
Senast: Magnum
·
Kropp & Själ Nu har jag läst i många trådar här, via andra forum och pratat med en del autister i verkliga livet. En sak som slagit mig är att jag...
Svar
1
· Visningar
531
Senast: Tonto
·
Hemmet Nu vänder jag mig till allvetande Buke igen. :up: Jag har en servis som jag fått i gåva genom åren som jag aldrig använt som bara står...
Svar
12
· Visningar
1 573
Senast: Luff
·
Skola & Jobb Jag står för första gången och överväger att byta jobb till en arbetsplats som inte har kollektivavtal. Jag har fått ett första utkast... 2
Svar
21
· Visningar
2 665
Senast: Tora
·
Hemmet Jag sliter mitt hår! Vi har ett rum som vi tänker att vi vill ha lite som ett tv-rum i anslutning till kök/vardagsrum. Men jag får fasen...
Svar
13
· Visningar
765
Senast: Guldaskig
·
  • Omröstning Omröstning
Mat Är det bara jag som tycker varm parmesanost stinker blä? Klarar inte av lukten. :yuck:
Svar
18
· Visningar
2 775
Kläder & Bli fin Vad har ni för skor i vinter? Fick slänga mina gamla trotjänare förra året och söker nya, men hittar inga. 2 3
Svar
55
· Visningar
3 772
Senast: startpompe
·
Skola & Jobb Hur säger man husse och matte på engelska? 6 7 8
Svar
152
· Visningar
8 617
Senast: Sel
·
Hemmet Vad har ni för organisation på era kläder? Just nu har jag olika kategorier men jag börjar blanda hej vilt för att jag inte riktigt kan... 2
Svar
26
· Visningar
1 647
Senast: Ramona
·
Fritid Fler som är pepp inför november när Wheel of Time kommer som tv-serie? :love: Jag hoppas verkligen att de får till det bra. Älskar... 9 10 11
Svar
212
· Visningar
9 294
Senast: Exile
·
Hemmet Är ni uppdaterade i hemmet? Jag kan erkänna att jag varit urdålig på det! Köpte hem brandvarnare för ett par år sen men dom blev inte... 3 4 5
Svar
91
· Visningar
4 513
Senast: iNHALE
·
Kropp & Själ Nu har både maken och jag haft illamående och kräkningar sedan fem dagar. Inget i andra ändan så att säga. Ovanligt tycker vi - är det...
Svar
17
· Visningar
1 300
Senast: Lickety
·
Hemmet Finns det någon här inne som byggt ekologiskt hus? Finns det något ni rekommenderar? Då menar jag alltså att isolering osv också är...
Svar
7
· Visningar
611
Senast: marti130
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Balkong 2025
  • Ögonfärg
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur