Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Juridik & Ekonomi
En sliten villa med anor i Stockholms skärgård blev nyligen såld men den nya ägaren upptäckte att den redan var bebodd.
Några frågor som...
Juridik & Ekonomi
Bakgrunden är följande: Jag behövde lite murbruk och ringde en firma med butik som är återförsäljare för det jag ville ha. Just det...
Trädgård & Växter
Jag har sett en blomma dom senaste dagarna. Tyvärr tog jag inte kort på stjälken men den är hög.
Många säger fibbla men jag tycker inte...
Kropp & Själ
Har fått utslag, främst på händer, armar och ansikte.
Tänkte först soleksem, men har hållt mig inne de senaste dagarna, bara gått ut när...
Kropp & Själ
För ett par tre veckor sedan började jag få problem med sömnen. Somnade som vanligt på kvällen, samma tid som senaste åren och relativt...
Kläder & Bli fin
Jag behöver verkligen något utan axelband. Har flera klänningar med bara axlar i olika former och jag tycker inte det är snyggt när...
Hästnyheter Det kan ju vara så att hennes första reaktion var att han inte skulle säljas och när hon tänkte efter så ändrade hon sig. Det är ju stor...