Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kläder & Bli fin
Ytlig fråga men viktig 😄
Ni som gift er vad har ni haft för färg på väska? Ska ha vit klänning med spets och allt men hittar ingen fin...
IT & mobiler
Är jag blind, eller går det inte att söka i messenger-konversationer längre?? Jag hittar bara "sök i messenger", och det är inte det jag...
Kläder & Bli fin
Jag besökte vår lokala allt-i-allo-butik igår för att köpa lite t-shirts, men fick gå tomhänt därifrån. De hade inte längre t-shirts...
Juridik & Ekonomi
En nära vän till mig har skuldsanering sedan fyra år (så har ett år kvar) och har ett nollavtal, så betalar ingenting. Han har permanent...
Hästnyheter Kolla bara på Hööks kläder, dom är så små och korta i storlekarna, snacka om att skapa komplex och ätstörningar… Skulle köpa ridbyxor på...