Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

• Låst
Tjatter Jag ville gnälla men tråden innan var låst så jag får starta en ny först :cautious::p 99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
69 895
IT & mobiler Ja, finns det några knep för att förbättra bredband via mobilnätet? Vårt är - minst sagt - opålitligt, har jag konstaterat under den...
Svar
10
· Visningar
666
Senast: Avalbane
·
Juridik & Ekonomi Någon som har bott i en BRF där det finns många hyresrätter kvar? Vi ska titta på en lägenhet på måndag som är ganska nybildad förening...
Svar
6
· Visningar
1 136
Kläder & Bli fin Efter spontant inköp av husvagn och beslut om vintercamping på skidort så söker jag nu ”gå iväg till servicehuset”-kläder av typen (i)... 2
Svar
30
· Visningar
2 588
Senast: tuaphua
·
Hemmet Kikade på gammalt timmerhus igår, som om det ska vara aktuellt för oss kräver det att vi ganska snabbt påbörjar projekt inreda vinden...
Svar
3
· Visningar
968
Senast: Vassi
·
Hemmet Är det någon som har använt medsökande till bolån, när den medsökande inte har varit partner? Jag fick det rådet från banken för att...
Svar
19
· Visningar
1 515
Relationer Förväntar ni er att er partner ska fixa kaffe om ni säger dylikt? Jag blir tokig av detta beteende som tyvärr verkar vara ett... 3 4 5
Svar
86
· Visningar
5 749
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Jag har förstått att jag som inte har bröstarvingar men inte vill att delar av min släkt ska ärva mig ändå måste skriva testamente? Jag... 2
Svar
30
· Visningar
2 098
Kultur Jag har länge funderat över hur förlag tänker då de ger ut serier. Numera känns det som mer regel än undantag att delar av en serie...
Svar
5
· Visningar
947
Senast: Shaggy
·
Skola & Jobb Hej! Inte mitt riktiga konto för jag vill vara anonym om detta så om nån kommer på vem jag är håll det gärna för er själva tack! Jag...
Svar
8
· Visningar
2 652
Trädgård & Växter Alltså utan extra belysningar. Finns det något enkelt? :)
Svar
3
· Visningar
590
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej som ni säkert vet så lider jag av depression och ångest. Och något som är så irriterande. när man säger eller att det kommer fram... 2
Svar
33
· Visningar
2 809
Senast: Efwa
·
Kläder & Bli fin Mina gamla varma ridjackor sjunger på absolut sista versen. Alltså jackor av parkasmodell. Inte figursydda, går ner över baken och har...
Svar
8
· Visningar
815
Senast: Seabaz
·
Hemmet Varit och tittat på hus. Bor i dag i en rätt så trist lägenhet utan uteplats. Har egentligen inte så höga krav på mitt boende, men hade...
Svar
19
· Visningar
1 801
Kultur Nästan varje gång jag läser här på bukefalos och ofta på facebook och nyss nu på instagram så dyker jag på meningar som dessa Ex. 1... 2
Svar
22
· Visningar
2 289
Senast: BornAgain
·
Kultur Ge mig tips! Runt 20 min/avsnitt, gärna lite smart. Älskar brittiska serier som Mighty Boosh, Peep show, Office och IT Crowd, alla de... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 619
Senast: Rhinos
·
IT & mobiler Jag är sugen på att sätta in en TV i vårt sovrum. Jag har en ståendes nu och funderar på att sätta upp den så man kan se program... 2 3
Svar
53
· Visningar
1 834
Kultur Så legenderna försvinner
Svar
3
· Visningar
617
Senast: bitta
·
IT & mobiler Jag har med lite klipp o klister i paint ritat en enkel design till en skylt som ska bli en present. Jag har hittat ett företag som kan... 2
Svar
22
· Visningar
1 393
Senast: Hermelin
·
Hemmet Min tonåring önskar sig en fritös. Vi bor litet, så den måste vara liten, och helst behöva så lite olja som möjligt. Har ni några... 2
Svar
20
· Visningar
6 562
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka