Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Skola & Jobb
Jag är kallad till jobbintervju nästa vecka (via Teams) till ett arbete som jag sökte för två månader sedan. Rekryteraren ringde och jag...
Juridik & Ekonomi
Är de exakt identiskt tryckta på samma ställe på papperet/sedeln? Upptäckte på två st 500 kronors sedlar att de inte är identiska. Finns...
Trädgård & Växter
För första gången har vi en alldeles egen trädgård och vi vill såklart ta hand om alla bin i som vistas i den 😍. Trädgården är, vad jag...
Kläder & Bli fin
Tittar ibland på TV-programmet "Say yes to the dress", mestadels från Kleinfelds, USA.. Vackra klänningar, många av dem, javisst, men...
Trädgård & Växter
Jag kan inte riktigt komma fram till hur jag vill ha det. Just nu är det ett tunnt gruslager och min försts tanke var att fylla på mer...
Juridik & Ekonomi
Jag fick ett återkrav från CSN om att betala in 67 000kr (inom en månad!). Detta för att jag för två år sedan sålde min bostadsrätt och...
Trädgård & Växter
Årets lass av hästgödsel var i stort sett ren torvdynga. Välbrunnen och rök rejält när den lastades.
Dem var varm att jobba med :)...