Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Jag är kallad till jobbintervju nästa vecka (via Teams) till ett arbete som jag sökte för två månader sedan. Rekryteraren ringde och jag... 2
Svar
20
· Visningar
2 469
Senast: Kakis
·
Juridik & Ekonomi Har ett UPS-paket att hämta (trots att jag valde hemleverans...). Det står hämta senast 27/4, idag hinner jag inte och imorgon är...
Svar
4
· Visningar
905
Senast: Ramona
·
Relationer Iochmed en viss tråd här på buke så funderar jag på vad alla här föredrar. Speciellt då när det kommer till sex. Föredrar ni rakt på sak... 2
Svar
22
· Visningar
3 024
Juridik & Ekonomi Är de exakt identiskt tryckta på samma ställe på papperet/sedeln? Upptäckte på två st 500 kronors sedlar att de inte är identiska. Finns...
Svar
2
· Visningar
617
Senast: exotic
·
Trädgård & Växter För första gången har vi en alldeles egen trädgård och vi vill såklart ta hand om alla bin i som vistas i den 😍. Trädgården är, vad jag... 2
Svar
22
· Visningar
1 400
Senast: nullo-modo
·
Samhälle Min pappa som gick bort härom dagen bodde sina sista år på ett demensboende som tog så oerhört väl hand om honom. Min syster och jag... 2
Svar
27
· Visningar
4 128
Kläder & Bli fin Tittar ibland på TV-programmet "Say yes to the dress", mestadels från Kleinfelds, USA.. Vackra klänningar, många av dem, javisst, men...
Svar
13
· Visningar
1 706
Kropp & Själ Det finns ju massor av trådar om Corona men hur sjutton ska man veta vad man har? I förrgår började jag må lite dåligt, började bli... 9 10 11
Svar
203
· Visningar
27 628
Senast: Lillefrun
·
Trädgård & Växter Jag kan inte riktigt komma fram till hur jag vill ha det. Just nu är det ett tunnt gruslager och min försts tanke var att fylla på mer...
Svar
3
· Visningar
658
Senast: MissFideli
·
Samhälle https://www.svtplay.se/video/26362350/pappa-till-173-barn Intressant dokumentär som män som donerar sperma. Men hold the power, they...
Svar
5
· Visningar
1 156
Senast: Lager
·
Juridik & Ekonomi Jag fick ett återkrav från CSN om att betala in 67 000kr (inom en månad!). Detta för att jag för två år sedan sålde min bostadsrätt och... 2
Svar
37
· Visningar
6 175
Senast: Masse
·
Tjatter Jag såg några klipp från youtube där de intervjuade olika personer från olika länder som skulle försöka prata på enbart deras eget... 2
Svar
33
· Visningar
2 602
Senast: Blimblom
·
Fordon Undrar pga. en diskussion jag hamnade i och kan inte släppa frågan utan svar. Är det någon som vet hur det verkligen ligger till med...
Svar
3
· Visningar
911
Senast: Saigon
·
Trädgård & Växter Årets lass av hästgödsel var i stort sett ren torvdynga. Välbrunnen och rök rejält när den lastades. Dem var varm att jobba med :)... 2
Svar
25
· Visningar
1 616
Senast: Ninnurur
·
Kropp & Själ En del gym har inte öppet som vanligt. Kanske är du en person som gillar gruppträningspass bäst, men möjligheten finns inte i Covid 19...
Svar
19
· Visningar
1 204
Relationer Som rubriken säger! Min var nog när jag blev hämtad i bil och han frågar om jag kan följa med till Elgiganten och hjälpa honom välja ut... 5 6 7
Svar
127
· Visningar
21 155
Senast: Pilot
·
Tjatter Jag har haft för vana att slicka på mina fingrar när jag ska få upp en plastpåse i mat-affären (har för släta fingrar annars och med... 2
Svar
28
· Visningar
2 543
Senast: Tokyo
·
Hemmet Släpade fram en gammal tyg-hundbur från vinden igår. Jag hade den när Bruce var valp och han ville kissa på allting :grin: Så minns...
Svar
10
· Visningar
932
Senast: Rosett
·
Hemmet Någon har jobbat hårt i natt, grävt längs hela altanen för att komma under. Gräsmattan är full av grus som legat under altanen. Vem är... 2
Svar
32
· Visningar
6 235
Senast: Mineur
·
Hemmet Nu har jag försökt i två omgångar med dom två recepten som finns lättillgängliga via google. Men det blir inte bra! Jag har varit noga...
Svar
0
· Visningar
393
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka