Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Vi har en robotdammsugare ifrån neato som snart är 4 år och som har börja krångla. När man vill dammsuga så är den alltid nästan...
Svar
9
· Visningar
3 617
Senast: hoppsann
·
Kropp & Själ Jag har hamnat i ett dilemma med mig själv ang trådrubriken. Jag har alltid haft lite svårt för att bli bjuden på saker, ekonomiskt... 2
Svar
34
· Visningar
5 674
Senast: _Taggis_
·
Kropp & Själ Hej jag har börjat tappa det nu har svårt att fråga saker och är rädd för att fråga med om det är nått som jag vill ha svar eller vill...
Svar
3
· Visningar
761
Senast: Cafer
·
Samhälle Detta kom precis upp på min FB. Är det sanning eller scam?
Svar
14
· Visningar
2 024
Senast: Angel
·
  • Låst
Samhälle Ja antal bombdåd i klass med Afghanistan är ju svensk vardag sen 1800-talet, det vet man ju. Sluta blunda för den sjuka utveckligen. 2 3
Svar
48
· Visningar
4 209
Senast: Gunnar
·
Kultur Jag har en bokidé - baserat på min släktforskning. OM det nu skulle bli så att jag lyckas med att få ihop ett bokmanus - vad händer...
Svar
14
· Visningar
1 290
Senast: BernT
·
Hemmet Någon som vet var man kan köpa massor med prismor, glas eller plast? Jag tänkte testa att tillverka ett draperi att hänga i ytterdörren...
Svar
3
· Visningar
893
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Hur ser det ut hos er? Har den börjat? Har ni besvär? Här är det låga till måttliga halter hassel. Känner av det och är just nu...
Svar
1
· Visningar
359
Senast: Catsu
·
Skola & Jobb Vad händer om man går hela sin a-kasseperiod utan att få jobb? Är det soc som är nästa anhalt då?
Svar
5
· Visningar
1 085
Senast: tanten
·
Hemmet Vår hall ska tapetseras och jag vill ha en kul tapet där. Jag vill att den ska ha djurmönster dock inte fåglar, insekter eller fiskar...
Svar
14
· Visningar
1 364
Senast: Vallmo
·
Skola & Jobb https://www.svt.se/nyheter/lokalt/gavleborg/regionen-slutar-att-utreda-minderariga-med-dyslexi?fbclid=IwAR2N-3DzI-S8WXD3R9WL_fRh0ENTiLuuY...
Svar
0
· Visningar
428
Senast: Tranan
·
Relationer Hur vanligt är det att kvinnor blir misshandlade i relationer? Det verkar väldigt vanligt när jag läser i trådar här och när jag tänker... 2
Svar
38
· Visningar
3 817
Senast: Ramona
·
Samhälle Pensionsålder diskuteras hit och dit av både politiker och övrig befolkning. Vissa vill kunna gå i pension före den utsatta lägsta... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 890
Juridik & Ekonomi Hej! Jag behöver hjälp snabbt. Jag vill hålla ett evenemang. Räknar med att cirka 500 personer kommer o varje biljett kommer kosta...
Svar
5
· Visningar
1 241
Senast: Renfis
·
Mat Jag har absolut inget som helst som liknar matlagningsintresse, men behöver som alla andra äta. Jag skulle nu dessutom behöva bra... 2
Svar
21
· Visningar
2 838
Senast: fryckan
·
Skola & Jobb hej buke. skulle gärna få lite inputs hur hantera en situation.. sen 1,5-2 år tillbaks är jag deltidssjukskriven från mitt jobb pga...
Svar
15
· Visningar
2 691
Senast: Cinzia
·
Kropp & Själ Ja kan man ha det? Min sambo har varit sjuk i fem dagar nu med feber som pendlar mellan 39-40 och är väldigt hängig/dålig. Ligger i...
Svar
13
· Visningar
1 494
Senast: honung
·
Trädgård & Växter Sitter hemma hos min bror som har en jättefin liten blomma men vad är det? Han vet inte själv vad han har köpt 😉 Påminner ju om en liten...
Svar
2
· Visningar
558
Kropp & Själ Hur fungerar det att använda? Betalar man redan i appen eller vid leverans? Kan man betala med cash?
Svar
7
· Visningar
573
Senast: Lager
·
Kläder & Bli fin Hej Buke! Jag behöver hjälp att bena ut vilka skor jag behöver. Det kan alltså blir flera par. Jag promenerar mycket utomhus, minst... 2
Svar
21
· Visningar
1 846
Senast: lambero
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka