Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ I dag är det en tung dag tankar på min pappas bortgång och det närmas årsdagen för honom midsommar är en jobbig tid börjar redan känna...
Svar
2
· Visningar
493
Senast: annie_cool
·
Kropp & Själ Det slutgiltiga ålderstecknet - jag har fått ARTROS (enligt sjukgymnasten). :arghh: Dessutom i höften och jag har alltid tänkt att... 6 7 8
Svar
156
· Visningar
9 666
Senast: mandalaki
·
Samhälle Är jättedåligt insatt. Röstar man på samma parti som till riksdagsvalet? Eller hur resonerar ni? Finns det något ställe där man kan läsa... 9 10 11
Svar
205
· Visningar
13 428
Senast: Petruska
·
Fritid Equilab har ju en funktion i sin app där någon blir larmad om man ramlar av och blir liggande en viss tid. Finns det någon löp-app med...
Svar
1
· Visningar
412
Senast: iNHALE
·
Samhälle När vi var och röstade idag upptäckte jag något som jag inte hade sett tidigare, på mitt röstkort stod det bara mitt tilltalsnamn och... 2
Svar
21
· Visningar
1 927
Senast: Clabbe
·
Kropp & Själ Det är mycket prat om respekt i hålla tiden tråden? Men det dyker även upp i andra sammanhang. Vad tycker du respekt betyder och vad...
Svar
13
· Visningar
1 357
Senast: Seabaz
·
Tjatter Ja vilka saker skulle ni välja? Om jag är tråkig skulle jag säga en motor båt bränsläe navigation utrustning 2 3
Svar
45
· Visningar
5 345
Senast: gul_zebra
·
Tjatter I vintras tror att det var januari var jag i en bar. Stod och pratade med alla som ville prata med mig. 3 timmar går. pratar med en... 2
Svar
24
· Visningar
5 031
Senast: Killaloe
·
Samhälle Detta kom just. Otäckt neutral avsändare och med uppmaning att rösta på nazistjävlarna i Alternativ för Sverige. Jag har nixat nummer... 2 3
Svar
57
· Visningar
5 259
Senast: Blue
·
Kropp & Själ Gaaah jag blir galen! Har knappt sovit i natt för att det liksom "ilar" i ryggen hela tiden. Skitsvårt att beskriva känslan, det gör...
Svar
18
· Visningar
7 069
Samhälle Jag har precis lyssnat på en dokumentär från P2 som jag rekommenderar; https://sverigesradio.se/sida/avsnitt/1229657 Dokumentären...
Svar
13
· Visningar
2 246
Kropp & Själ Jag har en återkommande dröm om att jag skaffat ett nytt boende, hus eller lägenhet, och när jag väl kommer dit så är det mycket... 2
Svar
30
· Visningar
4 849
Senast: julgrisen
·
Tjatter Om du fick valja en person, vilken som helst i hela varlden, vem tar du med dig? Jag tankte forst pa Ruth Bader Ginsburg, men det vore...
Svar
19
· Visningar
1 210
Senast: julgrisen
·
Kropp & Själ Hej vet inte hur jag ska skriva men behöver all stöd och hjälp jag kan få just nu det är så här att hon som jag hjälper mår mycket...
Svar
5
· Visningar
986
Senast: annie_cool
·
  • Låst
Samhälle I morgon är det EU-val och jag är fullständigt bortkommen och har ingen aning om hur jag ska rösta. Om jag fattat det rätt så ska man...
Svar
6
· Visningar
655
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Ni vet väl vad det är för dag imorgon? Jag hoppas alla har handdukarna och syrénerna redo :up: Taggar givetvis @Migo så jag inte får en...
Svar
9
· Visningar
966
Senast: Tranan
·
Fritid I slutet av juli planerar vi (mannen och jag) en resa till nordöstra USA. I fjol sålde vi en häst som nu bor på Long Island och vi ska...
Svar
3
· Visningar
870
Senast: Summerwind
·
Kropp & Själ Finns det gyn-mottagning på närakuten (alltså vårdcentral som är öppen kvällar och helger, det är INTE riktiga akuten) eller måste man...
Svar
1
· Visningar
561
Senast: Niyama
·
Kropp & Själ Vad har ni för knep för att slippa få fästingar på er? Jag nojar p g a alla sjukdomar man kan få av dem. Fästingar ääääälskar mig :meh...
Svar
5
· Visningar
707
Senast: Tass
·
IT & mobiler Ja, som rubriken. Kan man strömma Storytel till bilens högtalare? Mobilen är kopplad med bluetooth till bilen så samtalen får jag...
Svar
8
· Visningar
2 040
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka