Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Syrran fyller 30 år om några veckor och vi är så olika i våra personligheter och smak att jag verkligen inte kommer på vad jag ska ge...
Svar
11
· Visningar
1 114
Senast: MM
·
Fritid Har fått hem en begagnad symaskin. Försöker trä den men jag får inte upp någon undertråd, nålen kommer inte ens åt tråden. Är det någon...
Svar
4
· Visningar
609
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ Efter att ha börjat fundera på denna artikel (även om den är nått år gammal) Är det andra dyslektiker än jag som blundar med ett öga när...
Svar
3
· Visningar
388
Senast: Miks
·
P
Relationer Min ena bonusson bor med sin flickvän som kommer från ett utomeuropeiskt land. De har hängt ihop i ganska många år men börjar glida...
Svar
15
· Visningar
1 922
Senast: tanten
·
Hemmet Jag har ett smalt överskåp i köket, där jag vill ha en utdragbar kryddhylla. Innan jag bygger det själv ville jag bara kolla om nån har...
Svar
0
· Visningar
564
Senast: Snubbelfot
·
Fritid Vet inte vart jag skulle lägga detta inlägg. Moderator får flytta det om det inte hör hemma här! Jag vill ha ett förtält till mitt...
Svar
6
· Visningar
1 040
Senast: tuaphua
·
Tjatter Nu är det dags för nästa runda av bokbingot :D Detta är en lek för att öka läslusten, inspirera och utmana oss att läsa annat än vi... 25 26 27
Svar
534
· Visningar
29 109
Senast: Ceta
·
Skola & Jobb Jag är lite nyfiken på det här med att jobba heltid och hur det fungerar om man inte kommer upp i sina timmar? Jag tar sambons yrke som... 2
Svar
23
· Visningar
2 239
Senast: No1
·
Mat Hur steker man lök 😊 2
Svar
31
· Visningar
2 895
Kropp & Själ Hur ska man få i övrigt schyssta trevliga män att förstå att det är mansplaina de gör? Utan att då behöva få en mansplaining :crazy: Det... 20 21 22
Svar
423
· Visningar
30 487
Hemmet Jag har ett gammalt uthus på gården. Upptäckte idag när jag hämtade ved att den var blöt, går då på baksidan och ser att taket verkligen... 2
Svar
30
· Visningar
2 010
Kropp & Själ Har sen tonåren haft värkande fingrar, kommer och går, värst på vintern. För några veckor sedan påbörjades utredning för att se om det...
Svar
6
· Visningar
2 240
Senast: vilse
·
Kropp & Själ (Nytt nick, gammal användare.) För att hålla det här inlägget från att bli en hel roman håller jag mig kort och skalar bort en del hel...
Svar
0
· Visningar
834
Senast: Mandarinen
·
Fritid Åker till Cypern om en vecka och är lite sugen på att dyka. Har dock aldrig varit där tidigare så funderar på om någon av er har dykt...
Svar
0
· Visningar
443
Senast: quintess
·
Samhälle Varför tar inte bankerna kontanter egentligen? Jag trodde i min enfald att det berodde på rån och rånrisk, men läste sen att dom anser...
Svar
7
· Visningar
1 510
Senast: BornAgain
·
Relationer Definition av småprat: lättare vardagligt prat utan större innebörd. Hit räknas inte: samhällsviktiga frågor, politik, miljö och... 2 3
Svar
47
· Visningar
3 817
Senast: alazzi
·
IT & mobiler Behöver en ny mobiltelefon, har en större smartis genom jobbet, men vill privat ha en liten som går ner i ridbyxfickan. Finns det...
Svar
5
· Visningar
619
Senast: Vassi
·
Mat Jag råkade göra alldeles för mycket våffelsmet, kan den som blir över stå i kylen typ till imorgon? Har sovit för lite och fick...
Svar
10
· Visningar
15 981
Senast: nickan1
·
Kropp & Själ Vilka maträtter är era favoriter att göra matlådor av? Jag kan inte komma på vad för mat jag ska laga. 2
Svar
28
· Visningar
1 614
Senast: Araminta
·
Relationer Hur ofta träffar ni vänner under en genomsnittlig vecka? Alltså utöver arbetskamrater på arbetstid. Har ni tidskrävande... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
8 996
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka