Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Samhälle Ligger väl inte riktigt i tiden ? Eller gör det? Är det inte lite tragiskt att driva ett ”uppror” mot omställning som är akut att... 47 48 49
Svar
976
· Visningar
52 883
Senast: MJLee
·
Relationer Hur vanligt är det med folk som manipulerar och ljuger? Hur hanterar man dessa? Såklart är det bäst om man kan undvika dem helt men...
Svar
1
· Visningar
586
Senast: Fruentimber
·
Kropp & Själ Jag börjar bli galen på mitt hår, klippte av det för en tid sedan då det var riktigt slitet. Tänkte att håret skulle kunna få en... 2
Svar
35
· Visningar
3 406
Kläder & Bli fin Kan ha mina skjortor på jobbet max en timme innan de börjar liksom börjar rulla sig i ryggen.. framför allt skjortor i bomull med lite...
Svar
0
· Visningar
343
Senast: Leoni
·
Kropp & Själ Jag hörde just en reklam för videosamtal med psykolog Vad tror om det? Någon som provat? För mig känns det totalt främmande och jag är...
Svar
10
· Visningar
918
Senast: Cattis_E
·
Kultur Jag är såååå taggad!!! :banana::banana::banana: På lördag är det äntligen dags, årets höjdpunkt då det inte är ngt fotbolls-vm på tv ;)... 28 29 30
Svar
584
· Visningar
31 623
Senast: Hedinn
·
Tjatter Inspirerad av sämsta köpet tråden så tänkte jag att vi listar bästa köp som varit otippade, här har det gjorts flera av maken där jag... 2 3
Svar
59
· Visningar
6 194
Senast: Cambrie
·
Skola & Jobb Jag förstår överhuvudtaget inte varför skolan slösar tid på nåt så oviktigt som bild... De som vill bli konstnärer blir det ändå utan... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 059
Senast: Badger
·
Juridik & Ekonomi Vi kanske får möjligheten att byta vår hyresrätt till en annan hyresrätt som kanske kommer att ombildas. Omröstning har dock inte...
Svar
11
· Visningar
1 150
Senast: Ramona
·
Juridik & Ekonomi Kära buke, hjälp mig att reda ut mina frågor? 1. Måste jag ha ett möte med banken för att få ett lånelöfte? 2. Jag ska eventuellt...
Svar
3
· Visningar
578
Senast: sicx
·
Mat Ja som rubriken säger, finns detta? Det känns lite tråkigt med alltid vatten och jag försöker hålla mig till att endast dricka... 2
Svar
27
· Visningar
5 158
Senast: 95johsv
·
Relationer Jag är inte arg, bara så fruktansvärt ledsen just nu. Sitter, och har nu suttit i flera timmar, i skogen och bara fulgråtit så det här... 5 6 7
Svar
139
· Visningar
26 845
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Har fått remiss till öron näsa hals men tänkte höra om fler varit med om samma och vad man gjorde åt det.. Jag har sjukt ofta ont i...
Svar
3
· Visningar
599
Senast: cambodia
·
R
Relationer Vem säger du "jag älskar dig" till? Partner? Barn? Föräldrar? Vänner? Släktingar? Syskon? Och hur ofta? Jag och maken diskuterade det... 5 6 7
Svar
139
· Visningar
9 674
Senast: Sporthorse
·
IT & mobiler Det närmar sig avfärd till USA, och jag undrar hur det funkar om en vill ha typ 4G på telefonerna i USA. Vi har Vimla konton hela...
Svar
11
· Visningar
1 272
IT & mobiler Jag ska flytta till ett hus med fiber och känner mig vilse i utbud och villkor... Bredband är ju rätt tydligt en prisfråga (väl?) men...
Svar
6
· Visningar
1 027
Samhälle Igår låg jag hemma i soffan, sjuk, när jag hör hur det knackar på dörren. Jag väntar inget besök och mår inte alls bra så jag ligger... 8 9 10
Svar
195
· Visningar
18 919
Senast: TinyWiny
·
Kläder & Bli fin Bukefolket brukar ju ha koll. :) Jag håller på att rensa och har massor av fräscha T-shirts och sweatshirts från min tid som...
Svar
10
· Visningar
2 789
Senast: YorkWann
·
IT & mobiler Det är ju kört med android till Huawei mobiler numera! Ni med Huawei.... har ni märkt av något..... Är väl lite oklart vad som ska hända... 2
Svar
25
· Visningar
1 818
Senast: Mumfie
·
Kropp & Själ Jag har precis köpt nya joggingskor och är sjukt sugen på att börja jogga igen. Inte bara för att det är roligt, utan oxå för att jag...
Svar
5
· Visningar
489
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka