Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Samhälle Finns det en sådan? Hur skulle ni beskriva den? Vilka för-och nackdelar finns det med att bo i en typisk småstad? 7 8 9
Svar
160
· Visningar
15 470
Senast: mamman
·
Hemmet Vad kan detta vara? Är i metall och verkar inte ha någon funktion idag men har troligen haft det förr. Någon som vet vad den är till för?
Svar
11
· Visningar
1 348
Senast: Myzan87
·
Kropp & Själ Jag hade en ganska jobbig upplevelse med en av mina vänner igår kväll, som jag känner att jag skulle behöva bolla lite med er. Vännen... 2 3
Svar
44
· Visningar
12 393
Äldre Bukeoraklet! Är det någon som har erfarenhet av Dacia Logan? Får man rum tre vuxna i baksätet? Vi står inför bilbyte då vår Volvo V40...
Svar
5
· Visningar
1 001
Senast: Petronilla
·
Samhälle Och för att inte kapa tråden ännu mer med orelevanta frågeställningar. Kan vi inte prata om faran i att ha män som ledare för barn och... 16 17 18
Svar
355
· Visningar
19 595
Senast: Lobelia
·
Äldre Jag har ett stort problem. Mitt favoritbröd genom tiderna är en chililimpa ur en viktväktarkokbok. Tyvärr har den där Jäkla boken...
Svar
16
· Visningar
1 646
Senast: Monimaker
·
Kropp & Själ Någon som gjort det? Jag stukade min fot för två år sedan men kollade dumt nog aldrig upp det vid skadetillfället, istället linkade jag...
Svar
11
· Visningar
2 046
Trädgård & Växter Just nu är jag avundsjuk på alla stora, fina magnolior som blommar. Vi har också en magnolia, men den är långt ifrån magnifik. Den har...
Svar
15
· Visningar
2 213
Senast: warg
·
Äldre Jag skickar ofta leveranser till Danmark. Vanligen är de inte större än att de får plats i en vanlig brevlåda, men ibland är det större... 2
Svar
28
· Visningar
1 562
Senast: hagel
·
Skola & Jobb Någon här med erfarenhet från GoXplore, och då framförallt Australien?
Svar
3
· Visningar
2 518
Senast: Seabaz
·
Fritid Vi tittar på hus, och ibland sådana utan avlopp, eller där det finns föreläggande. Jag känner att om det blir aktuellt så skulle jag... 2
Svar
30
· Visningar
4 231
Senast: Marty
·
IT & mobiler Som numera finns i verktygsfältet? Oavsett om jag har Opera eller Explorer i gång, för några dagar sedan försvann den om jag öppnade...
Svar
0
· Visningar
571
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ På måndag ska jag träffa läkare, och jag behöver förbereda mig lite. Jag drabbas av psykisk ohälsa vid ägglossning. Jag blir labil...
Svar
17
· Visningar
2 605
Senast: Magiana
·
Kropp & Själ Jag har artros i båda stortålederna samt en lös benbit i den ena och ska snart opereras. Rehabiliteringen är 6 veckor per fot och jag...
Svar
11
· Visningar
1 700
Senast: CillaW
·
Äldre jag är på jakt efter en ny väska och är jag fundersam på hur stor väska man egentligen behöver.. Jag hade en väska jag var jättenöjd...
Svar
17
· Visningar
5 202
Senast: Raderad medlem 6459
·
Relationer Jag har märkt att kortet "men han mår nog dåligt" väldigt ofta kommer upp i diskussioner om mäns (generellt, inte alla män osv) oförmåga... 7 8 9
Svar
173
· Visningar
14 091
Senast: mandalaki
·
Skola & Jobb I tisdags var jag på en anställningsintervju. Kändes himla bra under intervjun och jag vill väldigt gärna ha jobbet. Det känns som om...
Svar
9
· Visningar
869
Senast: gulan
·
Kropp & Själ Jag ska laga en tand + byta två lagningar som inte är bra. Har lagat tand förut så min tandsköterska sa bara att nu bokar vi tid för...
Svar
9
· Visningar
829
Senast: Zewz
·
Kropp & Själ Hej, jag har skrivit här i perioder och en del av vet nog redan att jag har anorexi, jag har varit sjuk i 13 år varav 11 år av dom... 5 6 7
Svar
123
· Visningar
15 287
Senast: Qelina
·
Äldre I vanlig ordning ska vi snart packa in oss i bilen och köra till Östersund från Skåne. I juli kör vi, och tänkte göra resan lite...
Svar
9
· Visningar
941
Senast: Roxer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka