Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Vi håller på och köper hus. Han som har huset idag har en plattsättningsfirma och har kostat på materialvalen gällande sten i huset... 2
Svar
20
· Visningar
3 710
Fritid Drömde precis väldigt underhållande, men blev avbruten, så nu får ni hjälpa till. Hela Harry Potter serien bakar. Alla är med. Magi... 2
Svar
38
· Visningar
2 373
Senast: malumbub
·
  • Låst
Relationer Ja det sista inlägget, det som låste tråden, var mitt. Förlåt för det, ni alla som drabbas av det! Hoppas den öppnas snart igen! 2
Svar
32
· Visningar
3 794
Trädgård & Växter Alltså, jag gillar lupiner - på långt avstånd. På många håll i landet har de blivit stora bekymmer. Av nån anledning har deras... 4 5 6
Svar
103
· Visningar
8 477
Senast: Shaggy
·
Samhälle Vi ska till Malmö och det jag funderar över är om det finns någon bra piercing studio där de piercar med nål? Jag vill ta två nya hål i...
Svar
16
· Visningar
1 234
Senast: Milosari
·
Äldre Vi ska på bröllop med klädkoden ”sommarfin”. Jag ska ha en långklänning med vit botten och stora mörkrosa blommor på. Skulle vilja... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 042
Senast: Hero
·
Äldre Vi sk bra med på cykelfest på lördag. Igår blev. I tilldelade förrätt. Det kommer 2 par som för oss är helt okända. Vi ska bjuda på...
Svar
6
· Visningar
1 600
Senast: cirkus
·
Hemmet Nu har bott här i över två år och fortfarande inte gjort något alls med min lilla uteplats. Jag är inte hemma så mycket men det vore...
Svar
11
· Visningar
1 409
Senast: Bison
·
Samhälle Detta är en liten fundering som växt fram, med tanke på hur torrt det börjar bli i skog och mark och inget regn i sikte. Det jag... 2
Svar
38
· Visningar
3 937
Senast: Seabaz
·
Hemmet Jag har köpt ett litet sutteränghus på 50kvm med övervåning där sovrummet ligger. Idag värms huset på entréplan upp med elradiatorer och...
Svar
5
· Visningar
679
Senast: Myzan87
·
Äldre Jag och kompisen sitter här nere i Spanien och funderar på det här med passet. Vi behövde inte visa det en enda gång nu när vi flög? Är... 2
Svar
37
· Visningar
2 360
Senast: em-pirre
·
Mat Blev inspirerats av andra tråden om kött som var intressant fram tills skollunchen. Hur ser det ut bland mat som inte är från djurriket... 2
Svar
33
· Visningar
3 155
Senast: majola
·
Relationer Bukeorakel, jag behover hjalp! Min kara bror fyller ar och jag hade tankt skicka honom en gava, och hade siktat in mig pa en flaska...
Svar
3
· Visningar
828
Senast: Stefffie
·
Fritid Ursäkta dum fråga, men vi har ingen egen smartis, så jag har noll koll. :D Har man användning av en chromecast när man har smart-TV...
Svar
2
· Visningar
660
Senast: WBanna
·
Äldre Jag råkade köpa de här när det var rätt gräsligt med rabatt: Badlakan i ovanstående färg och en hand towel i nedanstående färg, den... 2
Svar
34
· Visningar
3 395
Senast: Seabaz
·
Tjatter Goda roller Ängel – kan varje natt skydda en deltagare. NattDL Siare – Får varje natt veta en deltagares roll. NattDL. Tvillingar –... 57 58 59
Svar
1 161
· Visningar
44 403
Senast: qitis
·
Hemmet Ont i huvudet får jag av att försöka förstå mig på papper och regler. Vad är en kontrollansvarig? Varför behövs en sån? Vem jobbar som...
Svar
7
· Visningar
689
Senast: Teilani
·
Hemmet Alltså jag måste vara världens otacksammaste och krävande människa. Jag har precis köpt och flyttat in i ett jättefint radhus... 2
Svar
29
· Visningar
2 770
Senast: ptr
·
Äldre Har lite rabarber på en undanskymd plats i trädgården som jag envisas med att glömma bort. Såg häromdagen en stor blomma :crazy: så den... 2
Svar
39
· Visningar
3 284
Senast: Bison
·
Äldre Vad, som man har hemma, kan man göra rent en silverkedja med? Någon ketchup har jag inte, däremot chilisås, det borde väl vara samma...
Svar
12
· Visningar
1 104
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka