Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer Jag kan börja med att säga att moderator inte behöver flytta inlägg från dejtingtråden hit. Denna tråd är nämligen inte alls till för... 30 31 32
Svar
625
· Visningar
45 105
Senast: Brandgul
·
Kropp & Själ Jag försöker dra ner på mjölkprodukter då jag tror att min IBS kanske kan bli bättre av det. Jag gillar dock havregrynsgröt, men vad...
Svar
16
· Visningar
2 845
Senast: Retina
·
Kropp & Själ Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har lagt märke till att jag blir mindre och mindre. Tyvärr verkar det fettet som är på magen vara... 5 6 7
Svar
136
· Visningar
12 702
Senast: Riru
·
Kropp & Själ Ni som har IBS med förstoppning som problem - har ni hittat något sätt att lindra det? Har testat bulkmedel, flytande laktulos...
Svar
9
· Visningar
999
Relationer Har ni alltid nya kläder till fest? Typ ny klänning/ topp? Många jag känner tycker det är superviktigt.. 2
Svar
38
· Visningar
3 267
Fritid Vid skissande används en stompf vanligtvis, det är väl någon slags pappersgrej man gör jämna skuggor osv med. Vad kan man använda...
Svar
4
· Visningar
1 695
Senast: SaraXX
·
Hemmet Välkomna att fortsätta bombardera oss med intressanta eller avskräckande objekt! Förra tråden överfull. 55 56 57
Svar
1 136
· Visningar
103 476
Senast: vallhund
·
Hemmet En vän till mig ska flytta till ett äldre hus på landet från staden. Hen har ingen erfarenhet av landet men målet är att kunna fixa lite...
Svar
1
· Visningar
541
Senast: Stekspaden
·
Tjatter Fick en grej av en äldre bekant som sa att det var nåt till en mobiltelefon. Det är en reklampryl. Har inte lyckats förstå vad man har...
Svar
3
· Visningar
973
Senast: Viva
·
Kropp & Själ När jag googlar läser jag på flera ställen att demens blir allt vanligare som dödsorsak. Men jag hittar inte det jag söker: vad det är... 2
Svar
36
· Visningar
4 900
Senast: svea
·
Tjatter Jag har ju en tendens att få lustiga associationer. Det räcker med en felplacerad bild som tillsammans med en rubrik till en annan...
Svar
8
· Visningar
1 283
Äldre Förlåt, men jag blir galen om jag inte får hjälp. Tror den gått på Kanal 5. Amerikansk serie, två bedragare (man och kvinna) som ömsom...
Svar
5
· Visningar
884
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Förra året fick jag släckt kalk i ögonen, framförallt vänster. Efter rådgörande med 1177 åkte jag till akuten där de sköljde ögat i 3...
Svar
1
· Visningar
550
Senast: Amha
·
IT & mobiler Har funderingar på att skaffa mig en kamera för att kunna fota på lite längre avstånd än vad som funkar med mobiltelefonen. Jag är...
Svar
12
· Visningar
1 241
Senast: Tulip
·
Skola & Jobb Har en anställd (under mig, jag är alltså typ halvchef) som har problem med alkohol. Hen har nyligen blivit dömd för rattfylleri (jag... 2 3
Svar
42
· Visningar
6 377
Senast: swemale
·
Tjatter Deltagarlista Lenis Artline cirkus xfie Mirtai Madalitso qitis LenaH fio bollen__ Emro Goda roller *Ängellärling – kan skydda tre... 22 23 24
Svar
460
· Visningar
21 232
Senast: qitis
·
IT & mobiler Efter att ha slagit sönder den undre skärmen på min Samsung A3:a (igen) så är jag på jakt efter en ny telefon. Krav är att den är... 2
Svar
35
· Visningar
1 970
Skola & Jobb Det kanske är jag som är oresonlig, men jag behöver input och jag behöver råd för hur jag (oberoende av vem det är som är oresonlig) ska... 2
Svar
23
· Visningar
3 924
Svar
348
· Visningar
27 931
Senast: durachiny
·
Tjatter Jag behöver hjälp med texten till visan om matvraket (den som slutar med "...och till sist en ÄLG!") Har googlat men tyvärr utan framgång.
Svar
0
· Visningar
318
Senast: majola
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?
  • Valp 2025