Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Tjatter Jag behöver hjälp med texten till visan om matvraket (den som slutar med "...och till sist en ÄLG!") Har googlat men tyvärr utan framgång.
Svar
0
· Visningar
318
Senast: majola
·
Svar
2 002
· Visningar
90 804
Senast: Seabaz
·
Kropp & Själ Jag har varit sambo i lite över ett år. Kunde inte vara nöjdare med min partner, så det är inte en fråga om stanna eller gå. Problemet...
Svar
5
· Visningar
1 932
Senast: tanten
·
Relationer Tänkte vi kunde dela med oss av otrevliga erfarenheter vi fått när/om vi blivit dumpade. Jag har en bild av mig själv som alltid varit...
Svar
10
· Visningar
2 296
Senast: Fille
·
Kropp & Själ En total nybörjare, (inte jag själv, en ung person) vill börja med yoga, för kroppen likaväl som själen. Hatha eller Ashtanga, hos ett...
Svar
7
· Visningar
659
Senast: Kakis
·
Skola & Jobb Försöker hitta vilka regler som gäller kring anställning av lärare. Är inte fackansluten, annars hade det ju bara varit att fråga där... 2 3
Svar
48
· Visningar
7 841
Senast: Annwa
·
Kropp & Själ Tänkte beställa hem men är osäker på vilken nyans jag ska ta, hjälp! :) Jag är blond, bleker slingor men är i botten mörkblond med mörka...
Svar
7
· Visningar
1 388
Senast: Miingla
·
Äldre Vi är visst ett gäng i Göteborgsområdet som är sugna på lite nya bekantskaper. Jag flyttar inte förrän om ett par-tre veckor men tänker... 18 19 20
Svar
391
· Visningar
19 023
Senast: Anna
·
Äldre Min älskade lilla polo från 2005 har problem. Alla hjullager måste bytas, sen stötdämpare är kass och det är dags för service. 19000... 2
Svar
25
· Visningar
1 764
Senast: sthu
·
Äldre Jag har tandvårdsavtal med folktandvården men det går ut snart. Ska förnya det och har varit hos tandläkaren nyligen bl.a. angående det...
Svar
5
· Visningar
681
Senast: Niyama
·
Äldre Är det någon här inne som varit iväg på någon självplocksgård för att plocka jordgubbar i Stockholm, Sörmland eller Uppland? Bor själv i... 2
Svar
30
· Visningar
3 481
Äldre Vi ska under veckans frakta hem ganska mycket tunga saker på släpkärra. Såklart tänkte vi försöka hålla oss till de angivna vikterna för... 2
Svar
24
· Visningar
6 335
Äldre Sambon sålde sitt hus nyligen, inga konstigheter med affären så. Men nu, när papper är skrivna, ny ägare flyttat in osv, nu säger...
Svar
9
· Visningar
1 187
Senast: Sharpless
·
Äldre Hoppas det blir rätt forum nu. Behöver köpa resväskor och just nu framförallt en kabinväska som man kan ta med på flyg. Tycker dock att...
Svar
7
· Visningar
845
Senast: Derivata
·
Äldre Är det intermediate eller advanced? Är det stor skillnad dem emellan?
Svar
2
· Visningar
533
Senast: Rie
·
Äldre Min bil har en egenhet. När motorn är kall rusar den kraftigt. Senare starter samma dag ger inte samma problem. Har givetvis varit in på...
Svar
1
· Visningar
644
Senast: SaraXX
·
Fritid Tänker kopiera över mina mobilbilder till en molntjänst men eftersom jag är väldigt okunnig på detta område så frågar jag här. Jag vill...
Svar
8
· Visningar
1 092
Senast: skogaliten
·
Hemmet Kan man tvätta linneskjortor i 40 grader trots att det står 69 grader på tvättanvisningarna?
Svar
2
· Visningar
655
Senast: Fille
·
Fritid Går det att få menyn längst ner på telefonen att vara uppe hela tiden? Den försvinner efter ett tag och jag måste svepa för att få den...
Svar
3
· Visningar
472
Senast: Monstermom
·
Trädgård & Växter Jag har pingborrar. De har funnits i flera år men detta års torka har tydligen varit optimalt för dem MORR: Vad i hela världen kan jag...
Svar
8
· Visningar
1 381

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka