Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Vad, som man har hemma, kan man göra rent en silverkedja med? Någon ketchup har jag inte, däremot chilisås, det borde väl vara samma...
Svar
12
· Visningar
1 104
Senast: mandalaki
·
Äldre Vi är ett gäng tjejer som har "Secret Valentine" där vi blivit lottade en varsin person i vår grupp som vi ska köpa en liten alla... 2
Svar
21
· Visningar
19 059
Senast: tott
·
Skola & Jobb Visste inte vad jag skulle lägga för vettig rubrik. Gäller städbranschen. Ska försöka göra det kort O_o Jobbat åt samma företag (A) i... 2 3
Svar
53
· Visningar
4 954
Senast: tanten
·
Trädgård & Växter Jag är värdelös på det här med gödning, får troligen bara hälften av den frukt och grönsaker jag skulle kunna få pga av att det mesta...
Svar
15
· Visningar
1 201
·
Äldre Igårkväll blev jag av @Anna introducerad till ordet skämsdyna, som jag tycker är helt fantastiskt! Ordet är väl en lite göteborgsk...
Svar
6
· Visningar
1 253
Senast: Ceta
·
Äldre Nu har farmen Norge börjat sändas på tv4play! Har börjat kolla och det ser riktigt lovande ut. VÄLDIGT välskött gård och fint läge... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
8 440
Senast: Sporthorse
·
Tjatter OK. Det är krisläge i Sala. Flera bränder och just nu några utom kontroll. Markerna är fnösketorra. Människor ochy djur evakueras. Jag... 2
Svar
27
· Visningar
1 971
Senast: hastflicka
·
Samhälle Boende i lägenhet innebär ofta delad tvättstuga. Kommer framtidens lägenhetsboende innebära även delat kök? Kanske det... 3 4 5
Svar
98
· Visningar
6 748
Senast: Cambiaso
·
Fritid Har köpt en paviljong och vill skapa lite mysfaktor i den. Ni som har paviljong, hur har ni inrett? Bilder? Möblemang har vi även om...
Svar
0
· Visningar
502
Senast: MM
·
Tjatter Det kan väl knappast bara vara jag som ger fordon namn? :D Vad heter era fordon och finns det någon förklaring till namnet? Min familjs... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
8 936
Senast: Amha
·
Hemmet Min favoritskål trillade ner från diskstället. :cry::cry::cry::arghh: Jag vill ju gärna försöka laga den, men vet inte vad jag ska...
Svar
10
· Visningar
1 489
Senast: Hyacinth
·
Trädgård & Växter Nu vänder jag mig till stället som vet och kan allt, om man som jag inte kan böja mig (kan och kan, jag kan ju rent funktionellt) eller...
Svar
7
· Visningar
1 272
Senast: Annat
·
Fritid Vad är egentligen skillnaden mellan Falu rödfärg och annan röd slamfärg? Vad, om något, förlorar man på att välja en annan slamfärg i... 2
Svar
21
· Visningar
11 410
·
Skola & Jobb Vad betyder det på antagning.se när det står att en har tillgodoräknade poäng på akademiska meriter? Står såhär från skola X 45...
Svar
0
· Visningar
649
Senast: BernT
·
Kropp & Själ Jag har precis avslutat säsong två av serien ”13 reasons why” och har en klump i magen över vilket klimat det kan vara i skolor och hur...
Svar
9
· Visningar
991
Senast: Shaggy
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter och jag hoppas siffrorna blev rätt? Pysslar med: dricker kaffe 99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
82 611
Senast: skerper
·
Äldre Sitter i en hyrbil utomlands. Det står E5/E10 på tanklocket. Det finns ingen e10/e5 i Slovenien där vi är. Vi hyrde bilen i Italien. Får...
Svar
2
· Visningar
1 027
Senast: Hero
·
  • Låst
Äldre Kändes som att det var dax för en ny tråd så att vi kan dela med oss av alla fynd vi gör! :D Igår shoppade jag nya skor :D Och idag... 99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
272 456
Tjatter Ibland finns det sånt som alla andra bara verkar fatta men som du själv inte kan få rätsida på. För mig är det myten om Pandoras ask... 4 5 6
Svar
100
· Visningar
12 155
Senast: kryddelydd
·
Äldre Snälla hjälp mej! Jag har en sony xperia som är på upphällningen, minst sagt... =( Skulle vilja ha en ny mobil, som tar laddning... och...
Svar
8
· Visningar
770
Senast: kamomillo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka