Bukefalos 28 år!

Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

E
Övr. Djur hade inne ickis igår för att borsta och allmänt pyssla om den gamla tanten. hade henne på mattan i hallen och naturligtvis släppte hon...
Svar
11
· Visningar
4 056
Senast: Marie_C
·
R
Övr. Djur Det här hände för kanske 14-15 år sen men jag är bara nyfiken vad ni har för erfarenheter... Jag hade en angorahamster. Han bodde ensam...
Svar
10
· Visningar
1 368
Senast: Poxz
·
Övr. Djur Min hamster har varit halt med ett uppsvullnat bakben. Hältan börjar gå ner, men svullnaden är kvar oh blir ett problem när min hamster...
Svar
1
· Visningar
850
Senast: Opposita
·
H
Övr. Djur Jag har en kanin som är drygt 7 mån och han är jätteledsen för att han inte har ngn kompis.En kompis till mig har en hamster som också...
2
Svar
20
· Visningar
5 535
Senast: Dravena
·
N
Övr. Djur Min lilla kanintjej har snart allvarliga problem. Hon behöver aktivering. HELA TIDEN. Hon kommer ut varje dag, självklart. Hon får lass...
Svar
5
· Visningar
864
Senast: Dravena
·
P
Övr. Djur Kom på att jag har ju ara visat upp min löwenhane Gimli tidigare, så här kommer lite bilder på mina andra skönheter! ;) :love: Hjalle...
Svar
6
· Visningar
834
Senast: Pyrusan
·
T
Övr. Djur När jag gick hem från jobbet upptäckte jag en liten svart kanin som hoppade runt farligt nära motorvägen. Han var inte alls särskilt...
2
Svar
24
· Visningar
3 109
Senast: Trazzelsudd
·
Övr. Djur En enkel fråga... Kan man ge marsvin hösilage??? AM
Svar
9
· Visningar
1 668
Senast: Tuki
·
Övr. Djur Akvarier & alger Jag har tva akvarier, ett 60-liters och ett 40-liters. Det storre har tva shubunkins (en ar min stora stolthet; hon ar...
Svar
10
· Visningar
2 529
Senast: Jillybean
·
Övr. Djur Vad har ni för djur och vad har ni för burar/inredning till de? Själv har jag en egentillverkat inhägnad till Lurvas (marsvin) och...
Svar
5
· Visningar
1 483
Senast: Pyrusan
·
Övr. Djur Sedan vi flyttade ner till skåne bor min(a) möss i garaget.. Eller ja det är bara en kvar (1/2) den andra försvann spårlöst de fösta...
Svar
1
· Visningar
1 062
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Nu har jag äntligen fått in fåren nattetid (så nu kan jag fånga dem... :crazy:) och köpt maskmedel till dem. Jag köpte en liten dunk med...
Svar
8
· Visningar
1 310
Senast: annele
·
S
Övr. Djur Ni som har flera fåglar. Hur har ni fått dem tama? Skaffade ni en i taget och gjorde den tam innan ni skaffade nästa? Blev den mindre...
Svar
3
· Visningar
844
Senast: Stoppard
·
V
Övr. Djur Tisdag 25/11 13:32 fick min Kajsan en överdos sömnmedel ,det gick inte att göra nått åt kajsans tänder :( . Jag tror Skrajsan och Divan...
Svar
6
· Visningar
1 117
Senast: Vargdotter
·
Övr. Djur :love: Jag har världens bästa kaninhona, hon har haft ungar i somras och då hade hon hållt på och bädda. Hon tog in en massa halm till...
Svar
3
· Visningar
926
Senast: squirlett
·
L
Övr. Djur Mitt ena marsvin är perfekt i hullet och väger exakt 1kg. Men min andra tös väger 1,2kg och är väldigt rund om magen *hrm*. HUR i hela...
Svar
11
· Visningar
4 850
Senast: LoveRindi
·
Övr. Djur Som ni vet köpte jag ju syrrans marsvin, Lurvas. Iaf, han har inte ont i ryggen längre och tänderna har vuxit sig jämna och fina utan...
Svar
3
· Visningar
982
Senast: gul_zebra
·
A
Övr. Djur På tisdag ska jag och min kanin Harry till veterinären på en hälsoundersökning... han har varit lite rinnig i näsan till och från så nu...
Svar
1
· Visningar
1 417
Senast: Vaccan
·
Övr. Djur Min hamster på 1 år och 8 månader har fått ett uppsvullet bakben, som han kan stödja på men haltar vid rörelse. När jag klämmer om...
Svar
3
· Visningar
3 156
Senast: Stollan
·
P
Övr. Djur Har köpt påm mig lite syrsor åt spindlarna. Jag har långt till närmaste zoo, så när jag handlar så göra jag det så att det räcker för...
Svar
4
· Visningar
873
Senast: lillamarre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVII
  • The Eras tour Stockholm
  • SD:s trollfabrik

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp