Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning http://www.youtube.com/watch?v=39aWRTt6MAk Lite småintressant dokumentär av en nyfiken hästägare. Besöker lite olika platser i...
Svar
2
· Visningar
2 416
Senast: Lazer09
·
Western Runt Stockholm? Som gärna har endel sadlar inne i varierande prisklasser?
Svar
0
· Visningar
1 850
Senast: Korall
·
Islandshäst Finns det någon korsstyngs- eller stramalgtavla att sy med islandshästmotiv??
Svar
2
· Visningar
2 126
Senast: videnlis
·
Dressyr Eftersom jag ligger hemma och är sjuk ett par dagar så har jag all tid i världen att titta på videoklipp och annat. Så dags att...
Svar
11
· Visningar
2 118
Körning Hur är det att köra in äldre hästar ? Med äldre i detta fall tänker jag 15 år ca. Vad ska man tänka på? Ja till skillnad från yngre...
Svar
14
· Visningar
6 583
Senast: agtatoon
·
Dressyr Har du en årsplanering? Hur ser dina ridpass ut? Lägger du upp övningarna på liknande sett år efter år? Tränar du för tränare och...
Svar
10
· Visningar
2 647
Senast: rostad
·
Körning Snart är vintern här och jag längtar tills snön kommer och man kan sticka ut på en tur med släden :love: Nu är det såhär att jag ska...
Svar
8
· Visningar
1 701
Senast: Zaga
·
Trav Vi har precis börjat motionera hästarna från en speedcart och QH sele. Jag testade att köra lite trav i gymnasiet och nu när jag testat...
Svar
1
· Visningar
2 591
Senast: Onecorner
·
Dressyr Hej! Varning för lite långt... Visste inte om jag skulle posta detta under ridning eller dressyr, men då det är tänkt att vi ska ut...
2
Svar
20
· Visningar
3 762
Senast: Mussea
·
Islandshäst Hur tränar ni era hästar? Hur ser en "vanlig vecka" ut hos er? Vad har ni för mål med eran häst? Rider ni för instruktör, isåfall hur...
2
Svar
33
· Visningar
5 587
Senast: UllaBeata
·
Trav Min häst är allt som oftast lite spänd i ryggen och främst länden. Efter arbete är muskeln mjuk och oöm men har hon vilat eller frusit...
Svar
16
· Visningar
6 460
Senast: sandrafors
·
Islandshäst Är det någon som vet något om Tjaldur frá Skullerup? Vill veta lite om hur hans gångarter och lynne är. Någon som har någon avkomma...
Svar
1
· Visningar
2 590
Senast: Gimlan
·
Islandshäst Här kan vi ställa frågor som har med dräktighet att göra och posta bilder på våra/andras tjockisar!! Jag börjar; Vad ger ni era ston...
Svar
1
· Visningar
1 348
Körning Jag letade lite och hittade ingen bildtråd för våra körhästar, så jag hoppas det var ok att jag skapade en. Om det redan finns en har...
2 3
Svar
57
· Visningar
10 984
Senast: Lazer09
·
Dressyr Har för mig att det fanns en sådan tråd för länge sedan men jag tycker det är dags för en ny då jag behöver få lite inspiration. Så...
Svar
4
· Visningar
2 313
Senast: kryddelydd
·
Western Hur gör man för att kolla om bommen är för trångt vinklad från ryggraden och ut mot magen? Det är ju typ omöjligt att känna med handen...
Svar
11
· Visningar
2 516
S
Western Någon som har erfarenhet av att åka och jobba på westernranch utomlands? I såna fall hur fick ni tag i jobbet och hur var de? Någon som...
Svar
15
· Visningar
20 590
Senast: 85Emelie
·
Islandshäst Tjena folket :rofl:! Tänkte höra med er där ute... Ni som skall betäcka med skäckar... Vilka skäckar ska ni betäcka era ston med:D...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
24 311
Senast: angelwings
·
Islandshäst Postar på islandshäst för jag tror min fråga är väldigt aktuell inom i-hästvärlden men vet ej inom "övriga". Ni som har unghästar...
Svar
4
· Visningar
1 551
Islandshäst Finns det någon linda som skyddar mot väta? Jag skulle behöva linda min hästs bakben men det är så blött och lerigt ute. Jag skulle...
Svar
3
· Visningar
1 833

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp