Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Har varit hästlös sedan gammelman gick bort 24 maj 2012. Funderar dock på att börja på ridskola i höst här i Uppsala. Måste testa först...
2
Svar
21
· Visningar
1 751
Senast: Soffan74
·
Hästmänniskan Hur långt tid tar det för er att åka till jobbet? och stallet? Hur funkar det?
2 3
Svar
58
· Visningar
4 205
Senast: aprilia
·
Svar
0
· Visningar
380
Senast: Velony
·
Svar
0
· Visningar
348
Senast: Velony
·
Svar
0
· Visningar
366
Senast: Velony
·
Anläggning Sitter i stallet och väntar på att hästen ska äta upp sin mat, och börjar drömma mig bort. Om du fick följande "kravlista" hur hade du...
Svar
5
· Visningar
1 219
Senast: pews1972
·
Svar
0
· Visningar
247
Senast: Velony
·
Svar
0
· Visningar
315
Senast: Velony
·
Hästmänniskan Jag har haft egen häst i många år, men kommer nu att tvingas ta bort honom pga skada. Min spontana tanke när han blev utdömd var "ingen...
Svar
12
· Visningar
1 622
Senast: MiniLi
·
Hästmänniskan Vi har ett loft över stallet där det förvarats hö i småbal, senaste veckorna har balarna blivit dammiga, med andra ord mögel. Det är ett...
2
Svar
32
· Visningar
3 336
Senast: Sockerbit
·
Gnägg vi har 2 shettisar, 1 Dponny och 1 stor häst. De går på lösdrift med en ligghall på 55 kvm samt har ett stall med 4 boxar (2st 10kvm...
Svar
15
· Visningar
1 914
Senast: kryddelydd
·
Gnägg En timme gammal
Svar
0
· Visningar
364
Senast: Jealle
·
Gnägg Ja, när fyller era pälsklingar år? :D Att Herr Häst är född 2002 visste jag. Enligt försäkringspapperna den 5e april. Har dock hört...
2
Svar
29
· Visningar
2 537
Senast: Spyro192
·
Svar
0
· Visningar
363
Senast: Jealle
·
Ekonomi & Juridik Hej! Jag har en fundering. På min häst är vi tre ägare. Det är dock enbart jag som har intresse av att sköta om honom och träna honom...
Svar
14
· Visningar
1 860
Senast: mackan
·
Svar
0
· Visningar
427
Senast: Jealle
·
Ekonomi & Juridik För en stund sedan fick jag meddelande om att det var ordentligt pådrag ute vid mitt stall. Poliser med bilar, hundar och helikopter...
Svar
13
· Visningar
2 172
Senast: MiaMia
·
Hästmänniskan Hej! Jag kar tänkt och skaffa medryttare till min väldigt kraftiga nordsvensk, men vet inte hur mycket som är en bra summa att ta för...
Svar
15
· Visningar
1 940
Senast: Myrten
·
Hästmänniskan Jag ska nu köpa min första häst efter att alltid varit medryttare eller haft foder häst. Har lite frågor kring hur ett köp går till och...
Svar
12
· Visningar
3 264
Senast: Spring17
·
Anläggning Hej! jag projekterar ett ridhus åt våran hästklubb och är intresserad av vad ni tycker ska finnas, och vad ni saknar i erat ridhus...
2
Svar
39
· Visningar
4 587

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp