Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Många av er har användarnamn som man blir nyfiken på vad de betyder och varför valde ni just det ni har? Kan börja med mig Cita var min...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
6 710
Senast: sofiaspel
·
Gnägg Läste en artikel om hästar som tränas att användas inom sök efter försvunna personer. Intressant, jag har aldrig tänkt tanken att man...
Svar
11
· Visningar
1 445
Senast: MnM
·
Anläggning Vi har en ridbana i paddex som har några år på nacken och behöver ett lyft. I nuläget är det endast några cm löst material på den...
Svar
1
· Visningar
841
Anläggning Hej på er tänkte om ni kan hjälpa mig lite? Det är dags att göra om sommarhagarna och är inte helt nöjd med hur dom är nu, då dom ligger...
Svar
9
· Visningar
1 122
Senast: Maléne
·
Anläggning Hej, Jag och min sambo har nyligen köpt en mindre gård på landet. Här finns möjlighet till egen häst men inget stall. Det finns en...
2
Svar
34
· Visningar
6 002
Senast: Inte_Ung
·
C
Hästmänniskan Vilka här har det?sätt gärna bilder oxå. Vet att det är många stalltrådar men alla verkar ha cement. Hur har trägolven funkat för er?
2
Svar
30
· Visningar
8 961
Senast: startpompe
·
Anläggning Ni som har egna stall eller är uppstallade, hur ser reglerna ut med hundar i ert stall? Jag har eget stall med några få inackorderingar...
11 12 13
Svar
252
· Visningar
18 808
Senast: kossankaj
·
Anläggning Jag och familjen är nyinflyttade på en liten gård, med ett gammalt slitet litet stall. Nybygge ligger några år fram i tiden, vi vill...
Svar
5
· Visningar
1 133
Senast: escade
·
Gnägg Här vill jag ha tips på roliga aktiviteter som ett antal personer med tillgång till häst kan hitta på tillsammans, i stil med att tolka...
Svar
5
· Visningar
783
Senast: Cilva
·
Gnägg Som rubriken lyder; lägg ut bilder och berätta gärna lite om era hästar/ponnyer :rofl: Man måste inte lägga ut en bild om man inte vill...
Svar
2
· Visningar
997
Senast: Gloria95
·
Anläggning hej! Hoppas någon har lite bättre koll än jag och skulle kunna hjälpa mig. Idag har jag en ridbana 40*20 med paddex. Nu funderar jag på...
Svar
19
· Visningar
2 426
Senast: FvP
·
Ekonomi & Juridik Hejhallå, vad är rimlig provision att ge en beridare? Exemeplvis, hästen rids av beridaren ett par gånger i veckan och säljs efter ca. 3...
Svar
5
· Visningar
1 331
Senast: lady_vip
·
Anläggning Sommarens projekt är att bygga ut stallet med en spolspilta - efterlängtat! Det kommer att bli en separat del men med ingång från...
Svar
9
· Visningar
4 153
Gnägg Finns det någon tråd för oss med gula hästar? Om inte annat vore det lite kul med en tråd för alla Isabelles, gulbruna, gulsvarta och...
2
Svar
34
· Visningar
4 433
Senast: Lazer09
·
Anläggning (Alltså herregud, har suttit i en timme och letat rätt "rubrik" att posta inlägget i, hittar inget "STALL"?) I våras blev jag hipsvips...
Svar
3
· Visningar
1 687
Ekonomi & Juridik Konstig rubrik. Men när man köper häst och ska betala hur gör man med betalningen? Allt kontant i handen? Eller hur har du gjort?
2
Svar
30
· Visningar
4 747
Hästmänniskan Ridsportentreprenör, BYS "nygamla" utbildning. Någon som sökt den? Någon som kanske gått där och kan berätta mer om ridskolan?
Svar
0
· Visningar
505
Senast: Heldin
·
Anläggning Hej. Vet att det finns massor trådar om detta men jag skriver en ny för att kunna få svar på mina. Vi har nu bestämt hur vi vill bygga...
Svar
18
· Visningar
3 412
Senast: in2u
·
Anläggning Vi har i dagarna äntligen köpt oss en egen hästgård :love: Vi flyttar in i mitten av december. Idag finns det ett "tillfälligt" stall...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
20 330
Senast: Catrool
·
Hästmänniskan Jag har försökt att läsa lite om vad Allemansrätten säger men har inte riktigt klart i hur man ska tolka den. Nån som vet vad som...
2
Svar
31
· Visningar
4 634

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Dressyrsnack 17
  • "Bästa mashen"? Blötning, smaklighet, stärkelse?

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp