Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Anläggning Det är så att jag, min sambo å vän ska hyra ett stall med 8 boxar varav vi själva har 3 hästar så de är 5 boxar kvar.. värmd...
2
Svar
39
· Visningar
3 608
Senast: Fille
·
Gnägg Blir det inget lotteri/ ingen lotterihäst på Göteborg Horse Show i år? Har jag missat varför? Någon som vet?
2
Svar
26
· Visningar
3 125
Senast: tolksele
·
Anläggning Vi ska låta uppföra en lösdrift på ca 50 kvm. Det ska gå avelsston och föl där. Vi är totalt ohändiga så vi måste ha en byggfirma som...
Svar
5
· Visningar
958
Senast: Tajger
·
Ekonomi & Juridik Jag skapar denna tråd i hopp om att kunna hjälpa en av tjejerna i mitt stall vad hon ska göra. Ska försöka återge fakta så gott jag kan...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
9 621
Senast: athena
·
Anläggning Vad är ni villiga att betala i stallhyra, ( Box & endast höensilage ingå, ej spån) iaf ni måste göra all stalltjänst på egenhand, dvs...
2
Svar
36
· Visningar
2 802
Senast: LenaH
·
Ekonomi & Juridik Är intresserad av att importera min nästa häst och har fått prisuppgift från ett företag där priset var i euro + moms. Någon som vet hur...
Svar
16
· Visningar
1 090
Senast: WBanna
·
Hästmänniskan Läste i en annan tråd att passet skall fyllas i varje gång hästen id-kontrolleras. Gäller det även på tävlingar? Min häst får chipet...
Svar
1
· Visningar
712
Senast: Kiwifrukt
·
Hästmänniskan Det blir inte alltid som man önskar när det gäller hästköp.. Vi köpte en svensk unghäst för två år sedan som vi red in och började träna...
Svar
3
· Visningar
2 610
Senast: Ridinglady
·
Hästmänniskan När ni gör saker, hur mycket litar ni på er magkänsla? Kom tänka på det igår. Vårt stall ska ta ut en tandläkare från trakten och...
2
Svar
22
· Visningar
1 992
Senast: tara
·
Svar
0
· Visningar
103
Gnägg Armani Honnoveranare/Oldenburgare 1999, 22 juli Säva ridcenter
Svar
0
· Visningar
186
Senast: Wendy1000
·
Hästmänniskan Trots att jag har flera års erfarenheter så kommer det stunder där jag ifrågasätter och kritiserar mig själv, samt känner mig som en...
Svar
14
· Visningar
1 533
Gnägg Hej alla. Jag har vunnit två biljetter till Gbg horse show. Men det står inget om det är hel eller halv dag. Nån som vet hur man kan...
Svar
8
· Visningar
892
Senast: Novalisa
·
Anläggning finns det någon som bor riktigt nära ett vindkraftverk? Reagerar hästarna på ljudet? Låter de mycket? Hur gör man om man vill rida förbi...
Svar
17
· Visningar
1 445
Senast: bejkonfis
·
Ekonomi & Juridik Vi är delägare i en häst, ekonomisk förening. Övriga delägare röstar för en försäljning, men glömmer bort att meddela oss. Alltså...
Svar
18
· Visningar
2 254
Senast: cutty
·
Hästmänniskan Hejsan! Jag har just köpt en häst som kommer från Polen. Den jag köpte henne av säger att hon har gått höga klasser i hoppning i...
Svar
5
· Visningar
3 798
Senast: Thrillie
·
Hästmänniskan Nu är det så att jag har fått den där '' vad ska ja göra med mitt liv ''-krisen, och har halkat in på Hippologutbildningen. Det låter...
Svar
8
· Visningar
1 119
Senast: Maqurell
·
Gnägg Inspirerad av de andra trådarna som ringar in hästar i hemmaområden. Så då undrar ju jag såklart om det finns fler här från Trestad...
Svar
15
· Visningar
1 119
Hästmänniskan Är det någon här som anlitat en coach? Var det värt det? Hur hjälpte det er? Hjälpte det er överhuvudtaget? Har hamnat i en stor svacka...
Svar
8
· Visningar
870
Senast: Lavinia
·
Ekonomi & Juridik Ställer en kanske liten dum fråga här men hoppas att någon som är bättre insatt än jag är kan ge ett vettigt svar :-) Om en häst har...
2
Svar
30
· Visningar
3 397
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp