Bukefalos 28 år!

Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

N
Hästmänniskan Har 2 flickor som delar på en ponny. Det har fungerart bra för det mesta, men nu har det börja bli lite jobbigt. Storasyster E är 16 och...
Svar
14
· Visningar
1 903
Senast: navajo
·
Hästmänniskan Nu vill jag inspireras av boxar ni byggt SJÄLVA, dvs inga färdiga boxar ni bara smällt ihop, jag vill se boxar ni slitet med och spikat...
12 13 14
Svar
267
· Visningar
97 265
Senast: Ewelina
·
V
Hästmänniskan Jag har tatt en maxad c-ponny på prov till min älsta dotter. Men hennes intresse är inte så stort som jag trodde.. Hennes första...
2
Svar
28
· Visningar
2 936
Senast: månFare
·
Hästmänniskan Jag har ett lite frågeformulär som vänder sig till er som är aktiva och har koll (antingen som anställda på ridskolan, är aktiva i...
Svar
9
· Visningar
1 264
Senast: Zondell
·
Hästmänniskan Finns det några regler när det gäller avstånd mellan hagar och grannens hus eller tomtgräns??? //Bollen
Svar
11
· Visningar
5 743
Hästmänniskan Har redan nu börjat få skuldkänslor då tjejen är 7 eller 8år och naturligtvis kommer sakna ''sin'' ponny. Jag vill ju inte såra någon i...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 246
Senast: pernilla_s
·
M
  • Låst
Hästmänniskan Borde man inte kunna ta reda på när hästen blev inreggad? I mitt fall i ASVH? Forskar som sagt om min häst, men tyvärr finns det...
Svar
4
· Visningar
811
Senast: Pazuzu
·
L
Hästmänniskan Är det någon annan här förutom jag som har det? Jag vet inte vad det är, men jag är så extremt självkritisk. Även om jag får god kritik...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 774
Senast: MySunrise
·
L
Hästmänniskan Hej, Vi är på väg att köpa en gård för att kunna ha egna hästar/ponnyer. Gården som är av intresse är en gård med gammalt svinstall...
Svar
4
· Visningar
1 759
Senast: Gargoyl
·
U
Hästmänniskan vilken tid är de bäst att komma till de nya stallet? ska flytta min pålle nu snart och funderar på vilken tid de är bäst att komma dit...
Svar
15
· Visningar
1 311
Senast: Gargoyl
·
M
Hästmänniskan Okej, jag har ingen aning om vart den här tråden ska ligga. Ska den vara någon annanstans får moderatorn flytta den. Nu ska det bli...
Svar
19
· Visningar
1 216
Senast: Gargoyl
·
J
Hästmänniskan KAn jag säga upp en hyresgäst som aldrig flyttar in med sin häst? Vi har inga avtal överhuvud taget mer än ord. Först skulle den...
Svar
18
· Visningar
2 028
Senast: Jaba
·
B
Hästmänniskan Har en vän som sköter våran grannes 2 hästar men när hon nu har gjort de har skötaren lagt allt på henne. Hon får fixa iordning hästen...
Svar
12
· Visningar
1 628
Senast: BaahWretched
·
Svar
0
· Visningar
132
Senast: Nosgrimma
·
M
Hästmänniskan Någon som har gått den utbildningen på Flyinge, som vill dela med sig av sina erfarenheter därifrån? Hur svårt är det att komma in? Hur...
Svar
4
· Visningar
1 105
Senast: MissCrazy
·
E
Hästmänniskan Om takhöjden i stallet felar på 5-10 cm, är det någon som har erfarenhet av detta ifall en kontrollant kommer och tittar? Är det...
Svar
5
· Visningar
1 036
Senast: Gargoyl
·
Hästmänniskan Jag antar att det krävs en licens (och viss utbildning) för att få äga och använda en bultpistol? Vart vänder man sig för att få detta...
2
Svar
28
· Visningar
21 022
Senast: Migo
·
Hästmänniskan Hur skulle det mest hästvänliga stallet, alltså ett boxstall och inte lösdrift, se ut? Allt från inredningen till rutinerna. Brainstorma...
Svar
12
· Visningar
1 351
Senast: Punkity
·
Hästmänniskan Har sett på Bukes annons del att flera annonserar efter medryttarhäst anonymt, varför? Inge nummer, ingen mejl, bara skriv till mig så...
2
Svar
37
· Visningar
3 031
Senast: Lavinia
·
T
Hästmänniskan Jag skulle vara tacksam om någon kunde komma med råd om hur man bör gå tillväga för att genomföra ett hästköp där hästen finns hos...
Svar
4
· Visningar
1 085
Senast: Timber
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp