Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hundavel & Ras
Just nu har jag en av mina foderhundar här hos mig eftersom hans matte är nyopererad och dessutom fått en allvarlig stroke. Inga problem...
Hundavel & Ras
Jag tänkte ringa runt till lite uppfödare och fråga om vi får komma på besök. Men eftersom att det är första gången vi gör detta med att...
Hundavel & Ras
ska man avla på en hund med dåligt pigment på nosen? har de stor ärflighet? min hund är helt underbar i psyket, och otroligt lättlärd...
Hundavel & Ras
* En vänlig hund som INTE är reserverad
* EJ skällig
* Lättlärd
* Ej avancerad pälsvård (schnauzer och pudel är exempel på för mycket...
Hundavel & Ras
Med inspiration från tråden "Hur "försvarar" man köp/avel av osunda raser?" så vore det kul med en lista på raserna och hur sund/osund...
Hundavel & Ras
Hejsan jag undrar om det möjligt vis finns några Leonberger i Blekinge som skulle vilja träffas o busa lite... Har en tik på 2,5 år som...
Hundavel & Ras
Var med hundarna till vet. igår för rabiessprutan och så skrev vi passen samtidigt. Men varken jag eller vet. kunde komma på vad sobel...
Hundavel & Ras
Jag läste i lokaltidningen om en kvinna som hade en sådan korsning, tyvärr utan bild.:( Därför måste jag fråga om någon här har en bild...
Hundavel & Ras
Jag har ju köpt min hund med bibehållen avelsrätt. Har alltså betalt halva summan med pengar och andra halvan med en kull valpar.
Som...
Trädgård & Växter Hittills har jag enbart hört om att den hittats på försäljningsställena i krukor. Har det gjorts fynd i natur och trädgård? Förutom då...