Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Efter ett år utan hund så börjar suget bli starkt igen. Men jag har helt fastnat när det gäller rasval så istället för att plöja igenom...
2
Svar
27
· Visningar
3 399
Senast: Jenka
·
Hundavel & Ras Har en ytligt bekant som föder upp en ras som min sambo är intresserad av, har alltid hört enbart gott om henne och hennes hundar. Nu...
2
Svar
22
· Visningar
2 314
Senast: pumah
·
Hundavel & Ras mellan schäfer, husky, jämthund, lappsk (?), vallhund. Vad blir det för konsekvenser? En mycket ytlig vän till mig har skaffat denna...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 411
M
Hundavel & Ras är sjukt intresserad av rasen, någon som kan berätta lite mer ?:)
Svar
8
· Visningar
1 107
Senast: Hannapirat
·
Hundavel & Ras Jag undrar när en uppfödare bör sänka pris på sina hundar, och vad avgör priset ? Ser dagligen annonser om fransk bulldogg för 11 000...
Svar
16
· Visningar
3 161
Senast: Grana
·
U
Hundavel & Ras Brukar bc hundar vara lite smått hysteriska och krafsa sönder och gräva håll på diverse inredning när de är unga? Hunden i fråga...
Svar
2
· Visningar
782
Senast: vallhund
·
M
Hundavel & Ras Min syster och hennes sambo har köpt en bc, och jag anser att man ska ha tillgång till får om man köper en bordercollie. det vet dom...
2
Svar
24
· Visningar
2 432
Senast: Flash5
·
C
Hundavel & Ras Hallå! Som novis inom hundvärlden undrar jag vad detta är för ras/raser? Jag chansar på någon typ av vattenhund men jag är kanske...
2
Svar
22
· Visningar
5 168
Senast: Winni
·
Hundavel & Ras Vill ha in lite nya fräscha rasförslag, eller synpunkter på mina egna funderingar :laugh: OBS: Inte aktuellt, jag gillar bara att...
Svar
11
· Visningar
1 085
Senast: hundar
·
N
Hundavel & Ras Hej! Jag och min sambo funderar på att köpa en hund och i dagsläget står mellan en Dansk/Svensk gårdshund eller en Jack Russel...
Svar
7
· Visningar
1 485
Senast: superstar
·
Hundavel & Ras har blivit "rekommenderad" att ska skaffa hund. borde promenera korta sträckor flera gånger om dagen, och behöver motivationshjälp. har...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 747
Senast: Zoya
·
Hundavel & Ras Vad har ni för erfarenhet av yorkshireterriers? Kom och tänka på mina kusiners lilla grabb. Det han lever av är att skälla ut hundar...
Svar
2
· Visningar
948
Senast: martha
·
M
Hundavel & Ras Hejsan. Nu är det äntligen dags för en egen liten gossing, men frågan är hane eller tik? Ge mig era för och nackdelar hos era...
Svar
1
· Visningar
5 121
U
Hundavel & Ras Jag har tänkt länge att jag vill skaffa en till hund. Men hittar inte någon ras som jag fastnar för. Hade länge tänkt att jag skulle ha...
Svar
10
· Visningar
1 336
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Ja, vad har ni för erfarenhet av denna ras? Jag har bara träffat två stycken och båda har varit riktigt supertrevliga hundar. Men jag...
Svar
6
· Visningar
1 591
Senast: Malin87
·
L
Hundavel & Ras Har en liten fundering som jag hoppas nån kan hjälpa mej med. Om det sker en tjuvparning, och ni misstänker att det är mor och son...
Svar
10
· Visningar
1 368
Senast: Aliil
·
Hundavel & Ras Är ganska ny på detta med det fantasiska Avelsdata :laugh: och försöker förstå vad de olika färgerna står för, men hittar ingen...
Svar
5
· Visningar
3 872
Senast: Swat
·
Hundavel & Ras Uno ska paras med en tik, de har träffats två gånger men får inte riktigt till det. Han prickar liksom inte rätt och kommer in :o...
2
Svar
27
· Visningar
20 958
Senast: Swat
·
B
Hundavel & Ras Väntar min Y- kull omkring första september. Känner mig lite fantasilös vad det gäller namn. Har dock en del men mottar gärna fler tips...
2
Svar
22
· Visningar
6 923
Senast: Hannapirat
·
Hundavel & Ras Måste bara skriva av mig lite, jag är så LYCKLIG!! Efter över ett år i valpkö, väntan på löp, parning och valpning, så är nu äntligen...
2
Svar
39
· Visningar
3 132
Senast: Only_Me
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp