Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hundavel & Ras
Om jag förstått det hela rätt så var det förut så att man var tvungen att klara av uppfödarutbildningen för att få regga kennelnamn, men...
Hundavel & Ras
Hur pass kan man säga om en 14-veckors valp vad den för för storlek som vuxen och hur långhårig den kommer att bli? Det är korsningar...
Hundavel & Ras
Vill i framtiden utbilda mig till hundförare inom försvaret och har under en tid gått och funderat mycket på vad för hund som jag ska...
Hundavel & Ras
Jag har länge gått i hundköpartankar och har alltid varit inställd på att köpa en jack russel men har mer eller mindre blivit avrådd av...
Hundavel & Ras
Varför gör hon det? Det är i 80-90% av fallen samma valp som blir uppläxad/nedlagd på rygg av sin mamma. Och så har det varit ända från...
Hundavel & Ras
jag har alltid velat ha en renrasig hund för jag vill hålla på med utställning. därav jag köpte en hund med papper. jag fick kontakt med...
Hundavel & Ras
Alla i min omgivning verkar skaffa hund till höger och vänster. Oftast verkar det inte riktigt helt genomtänkt, och hundarna är vilda...
Hundavel & Ras
Min underbara tik ska valpa om två veckor. Hennes första kull och hon är sså tjock och rund och go!
Tänkte höra med er som haft valpar...
Hundavel & Ras
Vi ska bli med hund - men det är hemlighetsstämplat för barnen ännu så därför har jag skapat en anonym användare för säkerhets skull ;)...
Hundavel & Ras Jag antar att det beror på hur allvarliga svårigheterna är.
Jag har mycket lättare att anpassa mitt liv efter en hund som till exempel...